September 16, 2024

זרקור המוצר: אבקת Mac Othress בכוכב עולה, מן הכוכבים החדש לך חג 2019 אוסף

לירות עבור כוכבים, כוכב עולה!
זה כוכב עולה מ Mac? הוא יורה ישירות אל החלק העליון של הרישום שלי של “הטוב ביותר של האיפור הטוב ביותר ללבוש עם Mac Teddy.”

(המתן … לא כולם שומרים על הרישום?)

פרסומת

של כל הדברים החדשים MAC בכיכובו של אוסף איפור החג (שהוא אוסף משנה של איפור בתוך אוסף מגה של Le חג פריטים, כולל ערכות, כמו גם לוחות), חם זהב עולה כוכב ($ 36) להתמודד עם אבקה הוא 1) רוב עין לבוש המוצר IMO, כמו גם 2) את הקווים הנדיבים ביותר, מה שהופך אותו לכוכב של המופע בספר שלי.

ו, אה כן, זה נראה פנטסטי כאשר אתה לובש את זה עם MAC טדי! (מקש לגמרי).

כוכב עולה הוא אבקה חמה בלחץ זהוב בעסקה מאקל עם אבקה fam. זה אבקה לחוצה עם דגנים ספון דק של אבקה מגורעמת כי כמעט לצוף על העור שלך, כמו גם זה נועד לשמש כמו סימון.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

האם אתה מכיר את Ambifors שעון חול? אם כך, העסקה המותחל של מק עם אבקות הן דומות מאוד במונחים של מבנה, כמו גם לסיים, עם זאת עם ברק גבוה יותר.

כמו סימון, הוא מספק לחיים רך, נרות מתוחכמת זוהר … אבל אני אוהב לקחת את הרמזים שלי מ Mac אמנים אשר לנצל אותו כמו eyeshadow! שם אני מאמין שזה באמת נברץ (משחק מלים מיועד).

אני חובב את זה על גבי המכסים שלי עם Mac 217, כמו גם זה מיד מוסיף גלאם “שרלוט tilbury-ness” למכסים שלי, במיוחד כאשר אני לובש את זה על בסיס של MAC Teddy Liner.

פרסומת

זה פשוט, כמו גם עין אלגנטית מראה, וזה לגמרי הסגנון שלי, כמו גם הטוב ביותר של כל, אבקה נמשכת כל היום. השתמשתי איפור העין הזה למאפייה לפני כמה ימים, כמו גם זה נשאר לשים 14 שעות מוצק!

עולה אבקת כוכב שכבת על גבי בסיס של MAC טדי אניה
איפור בשימוש במראה זה

איפור במבט זה

עיניים: Mac טדי (בסיס), Mac עולה כוכב (מכסים), שרלוט tilbury filmstar ברונזה & זוהר (לקמט), Mac ממושכת לשחק פרם לי לריס (ריסים), Mac בטון, כמו גם זה קוסמטיקה prow כוח (גבות)

בסיס: Estee Lauder פעמיים ללבוש מעורבב עם Becca Backlight Replening מסנן

לחיים: NARS Amour (זה נראה באמת מעולה עם שפתון שקדים מעושנים)

שפתיים: שרלוט Tilbury כרית שיחה, מקדם מעושן, Nars Chelsea בנות

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.