September 16, 2024

לראות כל סוג של תמונות תנועה נהדר לאחרונה?

אני יכול או לא יכול לדרישה מישהו לשפוך מכולה של לבעב בחזרה לבנדר מבושל קרם עלי אם אני נהנה כמה תמונות Motion על הקיץ שלי ליהנות מרשימה.

כמו זה:

פרסומת

בפעם הראשונה ניסיתי, לא יכולתי לעשות את זה עם הקרוואן! בדקתי על זה בשוואי ההנאה, כמו גם כמובן כאשר הוא הוקרן בחגיגות סרטים כלשהו השנה, אנשים עזבו את תיאטרון הקולנוע צועק כמו גם בוכה!

זה יוצא יוני 8th – יום לפני יום שלי (מזל תאומים בבית!).

כן, תנועה שלי תמונה הרצון הרישום כבר על קילומטר זמן רב מאז אל רכזת, כמו גם אני רק ללכת כל כמה חודשים, וזה קרוב לוודאי רק שוקל כי אני אדם שיש לו לקחת תנומה חתול עכשיו באמצע של סרט. זה התרחש בכל תמונת תנועה שהלכנו לשקול כי קונור נולד. לשים אותי בחדר חשוך, כמו גם bam! – אני ישן. ?

אמנם, אני לא מאמין שזה יתרחש אם אנחנו הולכים לראות תורשתית (אתה לא בדיוק כמו טוני קולט?).

זה נראה מפחיד כמו פרק.

אני גם רוצה לראות …

ידידי סוז בהערות הצביע על השמדה ביום השני, כמו גם זה נראה נהדר כמו גם אינטנסיבי. זה כוכבים נטלי פורטמן, כמו גם אני רואה את זה הציע על iTunes להשכרה. אני מאמין שניהנה מזה בסוף השבוע הזה.

וכמובן, יש אסיאתיים עשיר מטורף …

אני בעיקר רוצה ליהנות מזה עבור קונסטנס וו מאז שאני אוהב אותה טרי מעל הסירה. היא הומוריסטית על המופע הזה – בהחלט מזכיר לי את אמא הנמר המזרחי שלי בשנות ה -80, כמו גם “שנות ה -90. באופן אידיאלי אני יכול לבדוק את הספר לפני לראות את הסרט!

פרסומת

מה איתך? האם ראית כל סוג של תמונות תנועה נהדר לאחרונה? מה ברשימה שלך ליהנות?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.