September 16, 2024

גולמי סוכר גוף חמאה בקוקוס גלם + מנגו

אחרון וטאר ג ‘יי למצוא!
אני שומר רשימת יעד בטלפון שלי, כי זה ידע נפוץ שאם אתה הולך למטרה ללא רשימה, אתה תעזוב עם עגלה מלא שטויות, ואתה כנראה לשכוח למעשה לקבל את הפריטים שאתה צריך (סיפור של שלי חַיִים). אני שומר את הרשימה כי ככה אני יודע שאני אקבל את מה שאני, יה יודע, באמת צריך, חחח!

בכל מקרה, אחד הדברים ברשימה שלי עכשיו הוא חמאת גוף סוכר גולמי, אשר גיליתי לאחרונה, וזה היה מוצר פנטסטי למצוא.

פרסומת

אני שומר את הטלפון שלי בידי בזמן שאני קונה ועושה כמיטב יכולתי להישאר לדברים ברשימה.
זה תקציב ידידותי – $ 9.99 עבור 7-oz. קַנקַן! – אבל זה מרגיש כמו ומבצע כמו גם את החמאה בגוף 34 $ Caudalie אני אוהב כל כך הרבה.

זה חמאת גוף בסגנון עבה, אז זה לא כמו fluffy כמו הגוף butters במוצא או pacifica, אבל למרות כמה צפוף זה, זה עדיין סופג במהירות (מוזר!).

זה גם לחות כמו כל לעזאזל.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני אוהב את זה יש חבורה של שמנים צמחיים (זית, שקדים מתוקים, חמניות וחוחובה, בתור התחלה) ברשימה.

ואני חושב שגם זה מריח נהדר. אני כבר משתמש קוקוס גלם + גרסת מנגו, אבל אני גם ראיתי אננס + maqui ברי על המדפים. זה מריח טרופי וטעים, כמו חלקלק או סלט פירות, ואני אוהב את זה אני יכול להריח אותו על העור אחרי שאני עובד את זה, אבל כל האחרים סביבי לא יכול (אני בדקתי את זה עם אל רכזת).

טוב לרדת האחרונה
כפי שאתה יכול לראות על ידי הצנצנת הנוכחית שלי, אני אוהב את זה! זה בהחלט מסייע לשמור על העור היבש שלי תחת שליטה. אני לחות פעמיים ביום – פעם אחת כשאני מתעוררת בבוקר, ושוב בלילה, שאולי נראים כמו overkill, אבל אני אפילו לא אכפת כי אני לא עומד לעור כמו תיק עור שחוק.

מותג הסוכר הגולמי הוא די חדש לי, אבל אני מתרגש לנסות כמה מוצרים אחרים שלהם. בנוסף למגמת הגוף, יש להם מקרצף, מסכות שיער, ניקוי פנים, לשטוף ידיים, שמפו ומרככים, והכל נעשה עם מרכיבים אורגניים מוסמכים. הם גם לא עושים בדיקות בעלי חיים.

אני רוצה לנסות את היד לשטוף, ואז הגוף לשטוף הבא, ב וניל שעועית + ריח סוכר.

פרסומת

אם אתה לא חי ליד יעד, לשקול את עצמך #bleessed במובנים מסוימים כי המקום הזה הוא זמן לשקוע. אם טיול לזנה Ghay הוא לא בכרטיסים, אתה יכול גם למצוא חמאת גוף סוכר גולמי באינטרנט עבור $ 9.99 עבור 7-oz. קַנקַן.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.