September 16, 2024
Uncategorized

השראת האיפור של השבוע: סינדי קרופורד ‘שנות ה -90 איפור SuperModel

בימים האחרונים, אני כנראה בילה הרבה יותר זמן כי אני צריך בקלות להודות צלילה עמוקה לתוך ימי Sindododel של סינדי קרופורד, כמו גם אני דרישה לציין את זה קצת הבא: האיפור שלה מ 90s משגיח את חיי.

פרסומת

עין מעושנת “עד שאמות, בנאדם. איפה אני אפילו מתחיל?

אפשר להגדיר את האיפור שלה מגיל הזה כמו “קלאסי”, עם זאת בא – סינדי קרופורד בשיא שלה supermodel-ness היה איקוני freaking!

אהבתי את האיפור שלה אז, כמו גם אני עדיין אוהב את המראה עכשיו. אני מאמין כי קובע משהו כאשר … המתן – תן לי לעצור כמו גם לעשות את המתמטיקה. זה היה כמעט לפני 30 שנה! זה קובע משהו כאשר כל דבר עדיין מתאים אחרי כל כך הרבה זמן, כמו גם אני מוכן להתערב שלי Tubby Tabby כי אלה איפור נראה יחזיקו די הרבה לנצח. הם נצחי.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

דבר fave שלי בטוח הם הגבות. יש לה גלים עשירים, כי הם נקודת מוקד מאי-ג’א, אבל הם עדיין רכים, ללא כל סוג של קצוות חדים או הגדרה קשה, אז בזמן שהם בולטים, אתה לא מוצץ בוהה רק על אלה מטושטשת קצת זחלים.

במספר רב של המראה שלה, היא משתמשת איזה סוג של וריאציה על עין עשן כי בדרך כלל נראה מט או למחצה מאט, כמו גם אז היא עושה עירום או שפה אדומה.

תסתכל היטב על שפת העירום נראה … לראות בדיוק איך יש בדרך כלל קו כהה יותר על הקצה? זה כל כך מאוד “90s. לא השתמשתי לינר נטול כזה כבר בגילאים, אבל אני כבר סקרן קלות לגבי לנסות את זה שוב פעם כי גיליתי כי איפור האיפור עושה את האיפור של קלי קלרקסון על הקול עושה את זה הרבה עם שפתיים בעירום של קלי נראה .

אני הולך לבקר את זה שוב השבוע …

אה, כמו גם אז יש לחיים של סינדי! יש משהו שקורה שם, בטוח, עם קווי המתאר, כמו גם הדגשת, אבל אני אוהב את זה אין פסים גלויים של ברונצר או מעל the-top bling.

אני באמת שואל מי עשה את האיפור בתמונות האלה … אני מבין קווין Aucoin עסקה בה הרבה, אבל אין לי מושג אם הוא עשה כל סוג של נראה של אלה.

לא מצליח לזכור להזכיר את השיער. אולי זה מאז שהגעתי לגיל במהלך השיער “דובי השיער” הראשי, אבל אני אוהב אותי כמה שיער ענק סידורי. החבר שלי גלוריה אמר לי לפני כמה ימים, כי בכל פעם שהיא מקבלת פיצוץ, היא אומרת לסטייליסט לספק את השיער של סינדי קרופורד, שהוא גאון! למה לא האמנתי על זה קודם? אני רק לעתים רחוקות לקבל פיצוץ, אבל אם אני אי פעם לקבל הזדמנות יש מישהו לעבוד על הקסם שלהם עלי עם T3, כמו גם מברשת עגולה, אני הולך להגיד להם לחייג את נפח לגדולה של 90s סינדי קרופורד שערות שיער.

באופן אידיאלי, כאשר זה מתרחשת, אני יהיה באמצעות סינדי Crawford בסגנון איפור להסתכל לבחור את השיער ענק, חה חה!

פרסומת

מה אתה מאמין על המראה הזה? האם זה מרגש אותך כמה שהוא עושה לי, או שזה נשא אותך לדמעות?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.