September 16, 2024
Uncategorized

ינואר #mbbinstachallenge נראה 3 (שבוע של ינואר 23-30): Smoky Taupe

Smoky Taupe עבור השבוע של השבוע של #mbbinstachallenge
זה השבוע שלושה של #mbbinstachallenge! הייתי באמת אקסטטי על זה מאז זה בהחלט בבית שלי. הנושא: מעושן taupe.

מצחיק … כשהייתי חופר עם מגירות איפור שלי מנסה למצוא איפור כדי לנצל את המראה הזה, תפסתי הרבה של אבקת הזהב taupe אבקת כי אני האמנתי עשוי לעבוד עם זה, כמו מטרופולין ריקבון כהה סוסים, כמו גם שירות טריק. כמו גם פטריות, בפרט, היה אחד האמנתי היה עובד בהחלט.

פרסומת

אה, כמו גם אני גם ניסו את זה MAC STARFLASH צל בשם עשן יהלומים משנת 2009 כמו זה נראה אוסף, שהוא הזהב taupe לשלמות התגלמות.

ניסיתי את כולם במקומו שונים, אבל הם פשוט לא נבדקו במקום את המוטיבציה מתחת …

המוטיבציה שלי עבור המראה של השבוע הזה
הגל בתצלום יש רמז של מבריק על עיניה, כמו גם לא יכולתי לקבל את אותה השפעה עם אלה אבקת צללים תפסתי, אז בסופו של דבר בוחרים כמה צללים קרם, כמו זה מן טום פורד בשם “אביב 2015” (כן, זה השם האמיתי שלה, כמו גם אני אוהב את זה כל כך הרבה שאני מצויד על זה). זה מאוורר- friggin- טסטי זהב כהה. כמו גם אחד יותר tf צל שנקרא פלטינה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני ניצל את הזהב כהה taupe סביב העפעפיים שלי, להכות את החיצוני V עם מאט מאט כהה מאק ברון (אבקה eyeshadow), כמו גם אז אני עישנתי את קו הריסים התחתון, כמו גם את הקצוות עם סאטיני הזהב חום Mac Soba.

אז עשיתי בסופו של דבר ניצול כמה צללים אבקה לעומק, כמו גם למעבר, אבל ההשפעה המבריקה היתה הודות צללים שמנת.

לובש את טום פורד קרם צבעים באביב 2015 כמו גם פלטינה, Mac עין צללים בסובה, כמו גם ברון, שאנל Stylo Yeux ב Ardoise, כמו גם Metropolitan Decay כדור תותח עמיד במים מסקרה

שמרתי על שארית נראית פשוטה להפליא. העיצוב היה בשימוש בקושי – יש צבע הלחי, כמו גם שפת עירום שמנת, אז הלכתי עם nars הישן הגדול סומק, כמו גם שעון של שעון השלום אישה שפתיים סטיילו.

ללבוש שעון שעון שעון שפתיים סטיילו על השפתיים שלי, כמו גם nars מסוממים בטירוף על הלחיים שלי
ללא שם: – דבר אחרון. ניסיתי לקבל את השפעת Lash Spiky עם זאת בסופו של דבר עם ריסים מופרדים להפליא, וזה היה הכי טוב שאני יכול לעשות. השתמשתי במטרופוליטן decay כדור תותח עמיד במים מסקרה, וזה נהדר עבור אורך, הפרדה, כמו גם סלסול להחזיק. אני מנצל את כל הזמן (ולעתים קרובות כמו פריימר עבור מסקרה אחרים).

פרסומת

אני לא יכול לחכות לראות מה אתה שוטט! לא להיכשל לזכור לנצל את hashtag #mbbinstachallenge, כמו גם לזהות אותי @karenmbb. או, אם אתה לא על Instagram, כמו גם אתה מעדיף רק לשלוח לי תמונה, אתה יכול לעשות את זה יותר מדי. פראן (מה קורה, פרן!) עשה את זה עבור האתגר הראשון מאוד, כמו גם אני אוהב את זה אני יכול עכשיו צילום שלה עם בכל פעם שאני משוחח איתה בהערות. אני רוצה להיות מסוגל לתמונה גם לך!

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.