September 16, 2024
Uncategorized

ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור וערער הבלוג הקמיע, Vol. 386

יומן יקר,

השכרה החדשה מתחילה בקרוב, ואני כבר עושה את הטוב ביותר שלי כדי לקבל את המשרד מוכן.

פרסומת

היא באה מאוד על ידי העוזר הראשי שלי, אז אני מאוד מתרגש. ממה שאני מבין, היא ילדה טובה, אז לקחתי את זה על עצמי לעצב אותה הרבה שלי הרבה פנומנלי קיטי דוגמנות דוגמנות. היא תהיה גם המוזה שלי ואת protégé שלי, כי אני מרגיש אחריות לחלוק את רוחב שלי של חוויית דוגמנות קיטי עם העולם.

אני רוצה להיות מורה טוב לה כי מעולם לא היה לי באמת אחד בעצמי (מלבד טים Gunn), ואתה מכיר אותי; אני אוהב להצטיין בכל דבר.

כמובן, היא תצטרך ללמוד מסלול הליכה, כי זה כזה מיומנות חיונית. הרבה דגמים חדשים להניח באופן שגוי כי הליכה עם Purr-Puse Fierce מגיע באופן טבעי, אבל זה בעצם לוקח הרבה תרגול כדי לנער את החריץ שלך thang.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כמו כן, לקנות בסופו של דבר להפעיל את האופנה שלה ואת האימפריה דוגמנות, היא תצטרך לדעת איך להאציל, כי שום חתול הוא אי. זה לוקח צוות. מאחורי כל supermodel קיטי מוצלח הוא צבא של סטייליסטים פרווה, אמנים איפור, שפים אישיים, מאמנים אישיים, תזונאים ומעיסות. הנערה החדשה צריכה לדעת איך צלחת הזמנות כדי לשמור על כולם עובדים על יעילות גובה.

היא גם צריכה לדעת איך להניח את smackdown על wannabe divas, שהוא מיומנות שלמדתי לעבוד עם נעמי.

ואז, כמובן, יש תחזוקת פרווה בסיסית, כי דברים קורים על הכביש, ולעתים קרובות אין לך גישה לסטייליסטים האישיים שלך. מודל קיטי מוצלח חייב לדעת איך לטפל בפרווה שלהם בקמצוץ, ולכן היא חייבת לדעת את הטיפוח הבסיסי, את הערך של שמן דגים לטכניקות פרווה וטכניקות פרווה.

וגם כדי להיות מסוגל לשמור על קשר עם דרישות של אורח חיים מהיר, הגוף של Supermodel קיטי צריך להיות במצב העליון העליון. שעות ארוכות, פיגור סילון ואחרי הצדדים מגיעים עם הטריטוריה, כך תנומות החתול חשובים. היא גם תצטרך אימון זריזות משמעותי וניסיון עם parasailing, סקי במדרון, גלישה, wakeboarding, בנג ‘י קופץ ו zip- בטנה, כי לעתים קרובות זה מה שנדרש לקבל זריקה זוכה בפרס.

פרסומת

אני רק מקווה שהיא להוטה ללמוד כפי שאני להראות ומאפשר לי לעצב אותה בתמונה המדהימה שלי. בסדר, יומן, בהצלחה לי!

בחיבה שלך,

כרטיסיות

Leave a Reply

Your email address will not be published.