September 19, 2024
Uncategorized

אני תוהה איך זה להיות אדם צעיר לאיפור בימים אלה …

waaay בחזרה לפני בני נוער contoured …
אני רק צפו איפור וידאו על Instagram עם נערה לפני העשרה עם פורצלן, הנקבוביות פחות, אידיאלי העור החלים 10 קסם מוצרים כדי להשיג “עור ללא רבב”.

היה אפייה ו contouring והרבה קלטת צורה מעורבים, והיא גם בשימוש בלעדי Premium מוצרים, כלומר Mac, fyy, לורה Mercier ו Tarte.

פרסומת

עכשיו, כשהייתי בגיל של הנערה, היתה לי אבקה אחת משי תירס מחסן, ולי שיצא מפואר. אמא שלי אפילו לא הניחה לי ללבוש מסקרה (“בוגרת מדי”).

הנערה בסרטון רצתה להיות בערך ב -12, והיא היתה במלואת הלהבה עם ריסים שקר. אני חושבת שהיא עשתה עבודה יוצאת דופן. אני יכול להעריך את זה מנקודת מבט אמנותית וטכנית, כי אני יודע כמה קשה לעשות מה שהיא עשתה וכמה זמן זה לוקח … אבל חלק ממני גם הרגיש מביך בגלל גילה, כאילו היא צעירה מכדי להיות כמו מישהו שעומד להכות את המועדון ביום חמישי בלילה.

כאשר הוא נוגע לאיפור, איך זה עבור בנות כי גיל עכשיו? אני לא מכיר תלמידי תיכון רבים ואין להם חברים עם ילדים בני גיל, ואני סקרן. אני מקבל את זה הרבה יותר מקובל מבחינה חברתית יותר עבור בני נוער צעירים ואפילו preteens ללבוש מה היה אמור להיקרא “מבוגר” איפור, אבל זה רק אני, או שזה נראה כמו הגיל המינימלי כאשר הוא מתאים ללבוש “מבוגר” איפור מקבל צעיר יותר וצעיר?

לא…? האם אני פשוט נשמע זקן וזקן?

פרסומת

אבל אני לא יכול לשקר. אני קצת מתגעגע ילדים נראים כמו ילדים. הילדות כל כך קצרה כפי שהיא.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.