September 16, 2024
Uncategorized

טיפוח העור יעיל ב- Vacay

קרם הגנה וחיוך
אני יודע שזה היה אמור להיות שלי “קיץ של טיפוח העור”, אבל כל בשבוע שעבר זה היה יותר כמו “חופשת הקיץ של טיפוח העור מינימלי,” haha!

כל כך שונה מהמסע האחרון שלנו כדי לבדוק את המשפחה בהוואי. לקחתי את כל מוצרי העור האהובים עלי באותה עת ולשים אותם לתוך אלה צנצנות מדגם זעיר קיבלתי מ Nordstrom. ואז קראתי בקפידה כל צנצנת והמשיך עם משטר העור הרגיל שלי רב שלב כל צעד.

פרסומת

טיפוח העור, הפעם רק הביאו מגבונים להסרת איפור (אשר בסופו של דבר לא באמת משתמש כי אני לבשתי כל כך מעט איפור), לשטוף פנים, קרם הגנה לחות, ולקחתי את הסיכויים שלי שאם הייתי מקבל פצעון רע או משהו, הייתי מתמודד עם זה כשהגעתי הביתה, או שהייתי מרים משהו מסרקטר. אני גם הפסיקו באופן זמני בעקבות השגרה שלי אנטי אייג ‘ינג.

זה היה משחרר מוזר שלא יהיה לי את כל הצנצנות הקטנות האלה איתי כי אני תמיד מביא אותם לטיולים, אבל אחרי שבוע בלי פעמוני העור שלי ושריקות, השמים לא נופל! ברור, זה מושג של אור נסיעה כבר נושף את המוח freaking שלי, כפי שאתה יכול לספר.

הנה מוצרי העור שאני מביא וכיצד הם עבדו בשבילי …

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

טולה טיהור ניקוי פנים

טיפוח העור מותג טולה מעמיד פרוביוטיקה (כמו חיידקים טובים בטעם שלך!) בכל המוצרים שלהם, ואני באמת אהבתי להשתמש שיש להם טיהור פנים ניקוי איתי … למרות שאין לי מושג אם הפרוביוטיקה יש משהו לעשות עם איך טוב זה עובד. זה מריח קצת כמו מלפפונים ושמר על העור שלי נקי וברור בלי להפשיר אותו.

שיכור פיל אומברה טינט פיזית הביטחון היומי SPF 30

דיברתי על קרם הגנה הצחוק הזה לפני שהסימר הזוהר שלה. זה טוב לכל יום או אבק.

Caudalie וינופרפקט

זה סופר עבה, עשיר וקצת על הצד הכבד לחוד הוואי, אבל זה שמר על העור שלי hydrated כשהתחלתי ללבוש את זה בן לילה, ומזגן היה רץ, אשר ייבשו את העור שלי מוקדם בטיול.

Neutrogena טהור & חינם התינוק sunscreen

בתחילה קיבל את זה עבור Coywolf והשתמש בה עליה, אבל אל רכזת ואני אהבתי את זה כל כך הרבה שאנחנו גם השתמשנו על עצמנו. זה קרם הגנה עבה, עדין, עם תחמוצת אבץ, וזה לוקח קצת זמן לשפשף, אבל לא היה אכפת לי בכלל כי זה היה כאילו זה באמת באמת להגן על העור שלי, וזה היה קרם הגנה עמיד למים ביותר שהיה לנו. טוב יותר מאשר תינוקות מים coppertone.

Malie Hotel Toteles.

אני בדרך כלל יפה בררן על מוצרי טיפוח במלון, אבל הייתי על כל המוצרים Malie ב Ko’olina. הם היו לגמרי על נקודה.

Malie הוא מותג אורגני מקומי מקומי מ Kauai, והם מוסיפים אלוורה אורגנית למוצרים שלהם. השתמשתי בשמפו צוף מנגו, מרכך, קרם גוף וסבון קרם לוקס ואהבתי את כולם.

הם הריחו כמו מנגו טרי והפכו את העור ואת השיער רך לחות להפליא. Plus, the products didn’t feel heavy or sticky at all.

סבתא הפנימית הפנימית שלי רצתה לגסות את הבקבוקים ולהביא לחבורה של הבית מהטיול, אבל מאז שהיו נוזלים, הם היו צריכים ללכת בשקית נוזלי ז’לוק, שכבר היו ממולאים, כל כך יאדה, יאדה, יאדה … אני didn’t bring any of them home.

פרסומת

יש להם גם חבורה של ריחות אחרים שאני רוצה לנסות הבא!

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.