September 16, 2024

המוצר לצעוק: Estée Lauder Defiant עירום הוא לוח הצבע הנייטרלי שאתה לא יודע שאתה צריך

*** התראה *** איפור Workhorse! ***עֵרָנִי***
במשך כל נובמבר, כל פעם שאני צריך להתכונן למשהו – להיות זה ארוחת ערב חג ההודיה, מפגש מועדון אמהות נובאטו או צהריים עם חבר – הייתי תמיד קשור לזמן (חלקית כי יש לי מיומנויות ניהול זמן רע, אבל אני ‘ מ ‘עובד על זה. #keepingitreal).

עם לוח זה, עם זאת, הייתי מסוגל לעשות איפור לשים יחד מסתכל להתחיל לסיים תוך 10 דקות.

פרסומת

כן, רק כאשר חשבת כאשר ראית וגרסה כל לוח צללית נייטרלי שאתה בהחלט “צריך” (“ציטוטים אוויר”) כדי להגיע, יחד מגיע אחד מאסתר לאודר לפוצץ את דעתך.

Estée Lauder Defiant עירום ($ 54) יש חמישה אבקת eyeshadows – שני חומים גולדן באמצע, חום ניטרלי מאט כהה, בז ‘ניטרלי מאט ו מטה מעט אפרסקי בז’.

האם הצבעים האלה נשמע די בסיסי?

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כן, כן הם עושים …

אבל תן לי לספר לך, בכל פעם הייתי צריך להתלבש ולצאת לראות אנשים נראים מכובדים בחודש נובמבר, תפסתי את הצבע הזה. ואז תפסתי אותו שוב. ושוב. ושוב!

זה פשוט כל כך לביש, יפה וקל לשימוש, וכל הצללים הם ארוכי טווח, עם או בלי בסיס eyeshadow.

(כן, במקרים מסוימים אני עוזב את הבית ללא בסיס Eyeshadow … אני יודע, תאמינו או לא, העולם אינו מתפרק.)

ללבוש ברונזה דבש ב Estée Lauder פעמיים ללבוש קרן (NC42 ב Mac)
אתה מכיר אותי; אני אוהב את החומים המוזהבים שלי, חומים קרירים וחומים נייטרליים, וצבע ידידותי למשתמש זה שולל את הקיצוץ תוך הוספת זוהר מאולח, מאופק למכסה שלך. בנוסף, אתה יכול להיות לא מדויק עם היישום שלך ואת המיזוג שלך, ואת איפור העין שלך עדיין נראה טוב.

זה קסום.

Estée Lauder נתן את זה רק פיגמנט מספיק כדי להגדיר את העיניים שלך ולהוסיף קצת צבע, אבל לא כל כך שאתה מתגעגע לסרט כי אתה תקוע buffing ותיקון מיזוג בבית כי אתה overdid מבחינה שלא בכוונה במהלך הבקשה.

ללבוש עירום מתריס על המכסים שלי קווים לאש נמוך.
וגם להם יש סיום כל כך יפה! שני חומים הזהב מקבלים את רוב המחזה שלי על המכסים שלי כי הם שניהם … ובכן, אתה יודע איך כאשר אתה רוצה את המכסים שלך לזוהר, אבל אתה לא רוצה שהם יהיו כל כך מבריק כי הם צועקים “להסתכל על הקווים שלי בסדר “? שני אלה חומים זהובים הם!

אני גם רוצה לתת צעקה מיוחדת – אל חום כהה. זה נראה קצת כמו Mac בטון, שאני אוהב, אבל זה קצת פחות אפור, אז זה נראה הרבה יותר כמו חום שוקולד, וזה לגמרי delish.

אם אתה רוצה לעשן דברים החוצה, אתה יכול smough אותו על גבי לינר שחור קרם שחור, וזה מאוד יפה. אם יקרה לך מועדון Mac מסביב, אבק קצת על גבי זה, ואת המכסים שלך ייראה כמו נוצות טווס.

זה היה המראה שלבשתי כל בחודש שעבר! זוהי קסם אמיתי Demi-Matte שפתון עפרון בפריחה, BTW, ואת הלחיים הן גם קסם אמיתי (אלמוג אפרסק קרם קרם סומק).

פרסומת

אני באמת אוהב את זה. זה חלק מקו הקבע של אסטה לאודר, אז זה תמיד סביב וקל למצוא.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.