September 16, 2024

לנשום חיים חדשים לתוך שפתון כהה בהחלט על ידי הפיכתו לכתם

להפוך את השפתון שלך לתוך כתם שפתיים
היי! אז בואו נדבר על שפתיים.

אני חושבת שכל נערה ואיפור אוהבת עשית את זה לפחות פעם אחת – התאהבה בשפתון מרחוק, או אולי ליד הדלפק, אבל מהסיבות האכזריות והאלועות, כשהם קיבלו את זה בפעם הראשונה, זה רק נראה … כהה יותר מאשר באתר או בחנות.

פרסומת

עשיתי את זה כל כך הרבה פעמים! לפעמים זה צל יין; לפעמים זה בורגונדי או שזיף. ואני אראה את זה ליד הדלפק ולחשוב, “סוה-וי. אתה קומין הביתה עם אמא “.

ואז אקבל הביתה, נסה את זה ולהיות כמו, “הממ …”

עבור אותם פעמים כאשר שפתון כהה נראה יותר לביש בחנות מאשר זה עושה על השפתיים שלך i.r.l., אבל אתה עדיין לא רוצה להיפרד ממנו לנצח, נסה להפוך אותו לכתם שפתיים.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני חוזר, אתה לא צריך להישאר אותו בחלק האחורי של המגירה השפתון שלך, להתעלם ממנו, ויש לך את זה נקודה כואבת בשבילך בכל פעם שאתה רואה את זה יושב שם לאסוף אבק.

כל מה שאתה צריך לעשות הוא להחיל את זה כמו שאתה בדרך כלל היה – או ישר מן הצינור או עם מברשת – ועל החלת שפתון כהה, אני חושב שזה תמיד עוזר יש מברשת שפתיים, במיוחד עבור ציור הקצוות החיצוניים נקיים, אבל זה לא משנה במקרה זה כי אנחנו הולכים להיות מפנה את השפתיים שלנו לתוך כתם.

לאחר מכן, לאחר שהיישמת את השכבה שלך של שפתון כהה למרבה הצער, כתם רוב זה עם רקמה.

עכשיו, אפילו את כל מה שנותר על השפתיים שלך באצבע, משאיר כתם יפה מאחורי זה עדיין יש הד של הצבע שהתאהבת ליד הדלפק. אבל זה לא יהיה כהה.

צוות מיני: קרם Rouge & שפתון שורף להגדיר על ידי ספורה
אחת הסיבות שאני אוהב כתמי שפתיים היא כי הם לא צריכים הרבה תינוקות כמו שפתיים אטומות, אטומות לעשות. בעיקרון, אתה לוקח שזיף כהה תחזוקה, בורגונדי כהה, יין כהה או מה, ולהקל על ללבוש. בנוסף, בצורת הכתם שלה, אתה לא צריך לדאוג זה נודד מעבר לקווי השפה הטבעיים שלך, שכן הסרת את רוב זה.

ב pic בראש, אני לובש צל שזיף מ 22 $ צוות: קרם Rouge & Shine שפתון להגדיר על ידי ספורה ככתם.

פרסומת

עכשיו ללכת הלאה ליהנות עם אלה צבעים שפתיים כהה! לפעמים זה פשוט קל יותר ללבוש אותם ככתם.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.