September 16, 2024

קח אותי איתך, nudestix oudies!

עודבי Nudestix ידידותי נסיעות (30 $ כל אחד, מוצע ב 5 גוונים)
אני לא בדיוק איך זה קרה, שכן זה מרגיש כאילו אני מסתכל קדימה לטיול הזה לנצח, אבל אני עוזב להוואי בתוך פחות משבועיים! – מה שמזמין כי סביר להניח שאני צריך להתחיל לארוז הכי טוב עכשיו.

זה הכל על יופי נייד, כמו גם אני hell- כפוף על גילוי איפור multitasking כדי להביא זה לא ייקח הרבה חדר, כדי לקבל יותר מקום להביא בית לוח המחוונים הבנות, מקדמיה אגוזים גם כן כמו כמו.

פרסומת

בואו נעשה את זה סדרה! אני הולך לטלפן לקרוא לזה “לקחת אותי איתך,” כמו גם את הערך הראשון הוא אלה nudestix nudies. הם התווספו לאחרונה לקו Nudestix לטווח ארוך.

Nudestix היא מותג קנדי ​​חינם אכזריות, כמו גם מה בקו שלהם זמין בעיפרון או איזה סוג של אריזות מקל.

כן, זה עושה אותם פנטסטי לנסיעה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

איפור בכף היד שלך
העמודות הן קרמים רב תכליתיים לחייך, המכסים, כמו גם שפתיים. הם 30 $ כל אחד, כמו גם זמינים בחמש גוונים. קצה אחד יש מקל קרם, כמו גם את הקצה השני יש נקי צפוף, רך להחיל, כמו גם למזג את המוצר.

ניסיתי שניים מהם – ורוד מדהים חשוף (אום … ללא שם: אשר אני די בטוח מתייחס משהו שובב) כמו גם רוזי עירום שובב n ‘ספייס.

חשוף על לחי שלי, כמו גם טעם n ‘שובב על החלק התחתון של תפוחי הלחיים שלי. כמו גם זה Kosas לבטל שפתון על שפתי.

אני אוהב להשתמש אלה כמו מסמיק קרם מאז הם נמשכים לצמיתות, כמו גם יום על הלחיים היבשות שלי. לא להזכיר (אם כי אני דן בזה עכשיו), הם לא לדחוף את כל המוצרים שאני לובש מתחת להם, כמו אם אני ספורטיבי קרם לחות, קרם bb ו / או קונסילר. הם גם חלים באופן שווה כמו גם להישאר שלם לאורך כל היום.

לראות את המברשת?
כשאני מנצל אותם כמסוממים, אני טון במעלה אצבע על ידי מקרצף את מקל הקרם כמה פעמים, ואז אני dab כי על הלחיים שלי, כמו גם תערובת או עם אצבעות שלי או נקי בצד השני של המקל. הם די הרבה עבודה באותה שיטה בדיוק אחד אני משתמש.

חשוף (למעלה), כמו גם טעם N ‘שובב (תחתית)
למרות שאני בקושי עושה התאמת eyeshadow מונוכרומטי כמו גם להסמיק, מאז טווח (אשר אני אוהב לבטא “var-ey-tay”) הוא טעם החיים, אני לגמרי לעשות לנצל את אלה כמו eyeshadows, מדי.

זה טעם n “שובב בצד שמאל כמו גם חשוף בצד ימין
והם יעבדו כמו שפתונים בתוך קמצוץ … אבל מאטס יתפוס על כל סוג של פתיתים שפתיים, אז הייתי מקבל שפתון שם למעלה, או מתחת או עליהם.

הם מושלם קצת נסיעות חברים, כמו גם הם מחכים על lovin שלך לקבל באינטרנט, כמו גם בסדורה חנויות הטוב ביותר Meow.

מים חד משמעיים

בסדר, אז זה 18.6-oz. בקבוק לא מחזיק מים כמעט מספיק כדי להביא אותי במשך זמן רב (אני שותה הרבה מים, או לפחות אני מנסה), אבל זה doohickey חדש הוא כל כך כיף, אז אני כבר ניצול זה בכל מקרה. It’s a tea infuser by Grosche.

The infuser is developed into the bottom of the bottle. Technically, it’s developed for loose tea, however chopped fruit, herbs as well as whatnot in shape in there just fine. Today I made a strawberry as well as blackberry combo.

פרסומת

The bottle’s adorable as well as completely works, however I just desire it was about three times bigger!

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.