September 16, 2024

האם אתה מאמין ש 90s רזה גלים יחזור אי פעם בסגנון? (ואם הם עושים, בדיוק כמה סביר לך ללבוש אותם?)

לי Circa 2000. מרימה גלים אלה לתוך שכחה היה כמו שיש עוד עבודה!
כֵּן. זה רק עניין של זמן … השעון מתקתק … ריהאנה רק לאחרונה הופיע על העטיפה של אפנה בריטית עם קבוצה של גבות דלילות, רזה, כמו גם למרות שבדקתי איפשהו לאמן האיפור שלה לא לקטט אותם אמן כבוי (אבל במקום זאת עשה כמה איפור כדי לגרום לזה להיראות כאילו הם הוסרו), אני מאמין שאם אתה רואה את המבט על רירי, זה כבר שיטה לפני העיקול של מה שקורה עכשיו.

נתחיל לראות אותם בטבע שוב מוקדם יותר מאשר מאוחר יותר – הראשון מאוד על אנשים “אופנה”, אבל אז זה יהיה מסנן על מציצים שגרתיים בארה”ב. הייתי מספקת לו שלוש שנים …

פרסומת

עבור הרשומה, אני 1,000% לא מוכן לחזור ‘שנות ה -90 בסגנון. גם כאשר השתמשתי בהם בשנות ה -90, כמו גם Aughts מוקדם – אשר היה כאשר התמונה העליונה נלקחה! (זה היה עבור מחבר תמונה עבור החיים הקודמים שלי כמו פרילנסר.) – הם היו המלצה על ’70s גבות, כמו גם בשנות ה -70, הם התייחסו לשנות ה -30.

מה ישן תמיד חדש שוב!

אבל אני לא מאמין שאני אי פעם לחזור למצב המצח רזה מאוד … אני כנראה הולך לשמור על שלי את השיטה שהם כרגע, כמו גם אם אני מקבל את הרצון לקטוף אותם, שכן אחד צריך אף פעם לא המדינה לעולם (במיוחד עם דברים יופי), אני קרוב לוודאי לנצל קצת קונסילר, כמו גם מיקום חדשני כדי לגרד באופן זמני את הגירוד.

פרסומת

האם אתה מאמין ש 90s רזה גלים יחזור אי פעם בסגנון? אם הם עושים, בדיוק כמה סביר לך לסלע אותם?

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.