September 16, 2024
Uncategorized

שבת גלישה, 28 בנובמבר, 2020

כותרת לסוף השבוע!
האם זה רק אני, או שמא היום מרגיש כמו שבת השלישי ברציפות? ? אדם, בטוח הוא נהדר יש זמן רב. אני אוהב שבוע ההודיה!

אני עומד לצאת בקרוב לטיול בסגירת המכללה של בית הספר של מרין הודית, כמו גם לשחק “כדורגל” עם שעועית של Li’l על השדה שלהם. אני מציין “כדורגל” במילואים מאז אני לא באמת מבין שום דבר על הכדורגל בפועל בכלל, מאז גדלתי באופן משמעותי אסיה, כמו גם המקבילה שלנו לשחק כדורגל היה משחק פסנתר (ברצינות, כל אחד הבנתי עשה את זה), עם זאת, Coycoy באמת נראה נהנה לבעוט את הכדור סביב, אז זה מה שאנחנו עושים. זה כיף.

פרסומת

הו, התייחסות לחדה ללא גלוטן ביסקוויט ביסקוויט / מיני Scones מתכון הצבעתי על חג ההודיה, אני הולך לשטוף אחד אצווה נוספת בסוף השבוע הזה (לסובב את זרועי, למה לא ya?!) כמו גם לקחת כמה התמונות כמו גם הערות לאורך הדרך. ואז אני אפרסם את זה מאוחר יותר השבוע. כלומר, אם אני לא מתעלף מחמאה, כמו גם באקסטזה של גבינה המושרה, hahaha!

אל קריאה של השבוע …

האמת של מריה קארי שלך ליום: מימי אף פעם לא משתמשת שפתון אדום במהלך חג המולד! ? איפור האיפור שלה קריסטוף באקל מנצל את הצל הזה במקום.

אני מאמין לכל הדרישה האמריקאית לצייר ציפורניים שלנו כחול כחול!

הו, אלוהים שלי! האם הבנת את ציפורני העיתונות היו דבר?!

“היא גנבה את החתול שלי. היא לא רוצה להחזיר אותו “. <--------- אום, גס! אם כבר מדברים על חתולים, ברור חתלתולים לנצל את mewows ככלי כדי לתפעל שלהם בני אנוש. כמו גברת חתול מטורף בונאפיד, אני יכול לומר שזה 100% נכון. רופא עור, כמו גם כימאי קוסמטי debunk 19 מיתוסים טיפול בעור. נתקלנו על זה על חזור על חג ההודיה! בואו ניקח את החגיגה הזאת התחילה. אני סוג ככה. כן פרסומת אני מקווה שאר סוף השבוע שלך כולל כיף, באופן אידיאלי, שאריות טעים! מכור הקהילה הידידותית שלך, קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.