September 16, 2024
Uncategorized

זרקור המוצר: טיול קסם לשוטט עבור שני מסמיק מברשת ברונזה

מברשת זו היא מצרך תיק איפור.
זה $ 34 סומק כפול סומק מברשת ברונזה על ידי סדק קסם נעשה שימוש ביום! זה עבודה. זה אף פעם לא שופך, וזה להפליא תועה כל סוג של נוסחאות ומוצרים. זה גם אכזריות חינם (פלוס גדול). תיק איפור חייב!

קורא לכל התלמידים, אמהות (חתול ואחרת), ובעצם כל מי שאוהב איפור אבל לא אכפת לי יותר מדי על זה. לנדוד יופי של טיול עבור שני מסמיק מברשת ברונצר הוא BFF החדש שלך (חבר פנים הטוב ביותר שלך).

אם אתה לא מוכר עם יופי לשוטט, הם מותג קסם אכזריות קטנה למדי, כל איפור מהיר, טרי, קל, וזה מסכם את המברשת בקצרה. הוא פותח לשימוש עם ברונצר וסומק, אבל אני נשען על זה על כל בסיס הפנים שלי, ולא משנה מה אני זורק על זה, הוא מטפל בו בקלות ובחסד.

פרסומת

מבט מקרוב על מברשת סומק
הוא מתערבב נוזלי וקרנות נוזליות וחותמות לחות מבלי להשאיר פסים מאחור. קרם סומק, סומק אבקה, ג’ל סומק, ברונזה או סימון – מברשת זו נוצה מתנודדות כולם עם שטרות שהמעבר מושלם מן האור לחושך. זה עושה את זה קל לעשות את כל הבסיס מתחילתו ועד סופו. אני פשוט לנקות אותו בעדינות בין מוצרים על ידי הפעלת הזיפים על פני מגבת נייר.

הזיפים, אגב, הם סינתטי … אשר אני יודע כמה אוהבי איפור יש אהבה / שונא היחסים עם כי, עם הזמן, סינתטיקה יכולה להקשיח. זה אמר, מברשת זו היא רק רכה היום כפי שהיה בפעם הראשונה שהשתמשתי בו, ואני כבר משתמש בו די הרבה בכל פעם שאני שם על איפור במשך כמה חודשים.

האם הזכרתי כי הזיפים לא לשפוך?! דברים טובים!

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני באמת אוהב את הגודל של שני ראש מברשת מדי. הם צודקים. הם מכסים כמות טובה של שטח על הפנים שלי, אבל הם לא גדולים מבוגרים, אז אני לא בכוונה בסופו של דבר עם ברונזה או סומק במקומות שהם לא שייכים.

והנה מברשת ברונזה זווית …
IMO, המברשת דומה באיכות לראש הדף נוחים נטולי ניצחון כמו טכניקות אמיתיות מברשות (אפשרות תקציב) ומברשות שעון חול (אפשרות יוקרה), וזה אפשרות טובה באמצע הכביש ב 34 $. אני חושב שזה מבצע בדיוק כמו גם במברשת שעון חול.

פרסומת

אתה יכול למצוא אותו בקסם קסם קסם, והוא זמין כעת באתר האינטרנט של וונדר קסם.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.