September 16, 2024

איפור, כמו גם יופי בלוג יום שני סקר, Vol. 580

להמשיך להסתכל קדימה, חבר.

אז … מהו סקר יום שני?

שאלה מצוינת! זה לא, בניגוד לשמו, סקר בפועל, כמו עם לחצני קליקים ביט. זה רק רשימה של חמישה משתנים, יותר או פחות דאגות אקראיות אני כבר פרסום על הבלוג הזה בכל יום שני בבוקר במשך שנות Quadrillion (מאז תחילת 2007). אני אוהב לקרוא את התשובות שלך. זה מסייע לי לקבל את השבוע שלי כדי להתחיל נהדר, כמו גם אני מקווה שזה עושה את אותו הדבר בשבילך.

1. מה השיער שלך נראה היום?

ובכן, קמתי קצת מוקדם מהרגיל היום, אז אני יכול לעשות את השיער שלי, כמו גם ללבוש אותו (אותו גלים רופפים, גרגר רגיל), אבל אני כבר יש את זה בחמיכה אקארד.

אֲנָחָה…

לא משנה מה אני עושה, השיער שלי מסתיים בחמיכה מהנה!

2. האם אתה מסתובב towelkini?

בטח, למה לא? אני אקח את הוורוד.

3. הדבר המועדף עליך לקנות באמבטיה, כמו גם עובד הגוף?

נרות שלוש פתילות, כמובן! אני גם אוהב את הסבונים נוזלי קצף, אבל אני לא קונה אותם לעתים קרובות מאז שאנחנו הולכים עם כל כך הרבה סבון ביד בבית שלנו, כמו גם זה פשוט לא חסכונית.

4. זברה פסים או להדפיס Leopard?

Leopard הדפסה, כי אני כל זה על זה חתול החיים החיים.

5. זוג העגילים המועדפים שלך כרגע?

זוג עגילי זהב בלו-זהב שהכניס אותי ליום האם.

שטחים פתוחים

בוקר טוב, ילדה נהדרת. ?

דבר אחד אני אוהב לחיות באזור המפרץ: אם / כאשר אתה דרישה הפסקה מן ההמולה, אתה יכול לנהוג 30 דקות די הרבה סוג של כיוון, כמו גם לגלות את עצמך בגבעות פתוחות רחבות איפשהו, שבו אתה יכול למתוח את שלך רגליים, כמו גם לטעון את הנשמה שלך. אזור הליכה המועדף האזורי שלנו הוא העמק ההודי לשמר, עם קילומטרים שלה, כמו גם קילומטרים של שבילים.

בכל פעם שאני מרגיש כמו לצאת החוצה, זה מהיר 5 דקות נסיעה. מאז אין הרבה צל על השבילים, אני מאמין שהזמן הטוב ביותר ללכת הוא מוקדם בבוקר ממש סביב שבר של שחר. שיטה זו אתה יכול ליהנות הליכה בלי השמש להכות אותך, אבל גם אם אתה מגיע לשם כל סוג של זמן לפני הצהריים בקיץ, כמו גם אתה מביא עסקאות גדולות של מים, כמו גם כובע, זה עדיין נסבל. אתה פשוט יהיה לעזאזל מזיע אחר כך, מאז הקיץ הם בדרך כלל חם ב Novato.

פרסומת

היינו שם אתמול, כמו גם הופתעתי עדיין לראות כמה דשא ידידותי לסביבה, כמו גם פרחים על הקרקע! בדרך כלל עד כה בסביבות השנה, הכל הוא צבע הזהב מדהים כי מעילים כל סנטימטר של הגבעות כאן.

מה שלומך ביום שני מדהים זה? ?

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

פרסומת

קארן

נ.ב. זמן דאגה! הנה הם להעתיק / להדביק עם התשובות שלך בתגובה. אדבר איתך בקרוב.

1. מה השיער שלך נראה היום?
2. האם אתה מסתובב towelkini?
3. הדבר המועדף עליך לקנות באמבטיה, כמו גם עובד הגוף?
4. זברה פסים או להדפיס Leopard?
5. זוג העגילים המועדפים שלך כרגע?

Leave a Reply

Your email address will not be published.