September 16, 2024

איפור מונוכרומטי איפור

מבצעים גדולים של מוצרים עושה משימה כפולה היום
אני משחק עם איפור מונוכרומטי רב של יום שלישי הקפאה, חלקית מאז שאני אוהב את האליטרציה באותו ביטוי … כמו גם חלקית מאז זה בהחלט מתאים מוטיב האיפור הנוכחי שלי, אשר כרגע כולל לי לראות מה אני יכול לברוח עם 10 מסופק דקות של זמן הכנה.

זה היה מושפע ללא בוטה על ידי איפור מונוכרומטי לאחרונה מפרסם שראיתי על Instagram על ידי מוזה האיפור הנוכחי שלי, קייטי ג ‘יין יוז, שבו היא מנצלת ליפת שאנל על המכסים שלה כמו על לחייה כמו סומק, כמו גם ב שפתיה כ- GASP! – שפתון.

פרסומת

אכפת לך, אני לגמרי מאשר כי באמצעות שפתון על המכסים שלך הוא אחד מאותם דברים שאינם כוס של כולם של קקאו חם, אבל העיניים שלי היו בסדר בכל פעם שעשיתי את זה, אז אני בסדר עם זה.

כמו KJH, אני משתמש בשאנל בתמונות אלה – דיו לערעור רוז ‘באט ורוד בראון Amouoraux. יש לו רמז של אלמוגים בו.

חואנל רוז ‘רוז’ דיו הם הרבה יותר נוזלי מאשר שמנת, אז הם runnier מאשר קרם, כמו גם יש עקביות רזה יותר. כתוצאה מכך, כאשר אני ניצל זה כמו צל כאן, לחצתי אותו על המכסים שלי עם מברשת צללית שטוחה, לקנות יש הרבה יותר לנהל מעל המיקום. ואז, חיכיתי שזה יבש לפני הוספת שכבה אחת נוספת.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כאשר ניצול זה כמו סומק, אני אוהב להתחיל עם קצת על הגב של היד שלי הראשון, אשר אני אז הקש על תפוחים של הלחיים שלי באצבע. אני עושה זאת מיד לאחר החלת הבסיס, דרך אגב, שכן הוא מתערבב הרבה יותר טוב כאשר המוצר הבסיס עדיין רטוב, כמו גם לא מוגדר.

הבסיס אני משתמש הוא גם מפלצת ריבוי משימות – גיל מיידי מיידי של Maybelline rewind מחק קונסילר. זה גם עובד מעולה כמו בסיס כיסוי מלא!

כדי לעזוב את זה, פשוט buff אותו עם סינתטי בואש נקי צובר עם תרסיס הגדרת איפור. השתמשתי Tatcha זוהר העור dewy ערפל להתרכך החוצה מיידית rewind של משטח מאט (אתה מבין אותי כמו גם עור dewy, lol).

זה עשוי או לא יכול להיות קיר חדר השינה של קונור מאחורי, חה חה חה.
יעיל, בייבי

איפור בשימוש במראה זה

עיניים: שאנל רוז ‘ערעור דיו ב Amoreaux (מכסים) שרלוט Tilbury filmstar ברונזה & זוהר (ברונזר משמש בקפל, סימון בפינה הפנימית, כמו גם על עצם המצח), Mac Brun (Liner כמו גם גבות), זה קוסמטיקה גיבור מסקרה (ריסים)

לחיים: שאנל רוז ‘ערעור דיו ב Amoreaux (כמו סומק סומק), שרלוט tilbury filmstar ברונזה & זוהר

שפתיים: שאנל רוז ‘ערעור דיו ב Amoreaux

בסיס: Maybelline גיל מיידי rewind מחק הזהב (בלויה כמו קונסילר כמו גם קרן)

ושם יש לנו את זה.

פרסומת

מה אתה היום כמו היום?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.