September 16, 2024

יש להציץ בתוך התיק שלי!

יסודות היומיום שלי יכול בקלות להתאים את זה דמפאד זעיר Bernarda תיק!
סיביות היופי המלווים אותי במסע היומיומי שלי יכול בקלות להתאים אפילו לתוך הקטן ביותר של ארנקים שלי. אני אוהב לחשוב שזה בגלל שאני כל כך תחזוקה נמוכה (חה! – אני אפילו לא יכול לשמור על פנים ישרות בזמן שאומר זאת!), אבל סביר יותר שזה בגלל שיש לי בחזרה רע פחות משקל אני נושאת מסביב , הטוב יותר.

מלבד הארנק שלי, הטלפון והמפתחות, מעטים מאוד הם המוצרים שאתה יכול בדרך כלל למצוא בארנק שלי. בוא נראה!

פרסומת

Handbag יסודי היופי שלי: Kiko Blotting ניירות, ביודרמה הידראביו לחות נגד ערפל UV SPF 30, Merci Handy יד Sanitizer, טכניקות אמיתיות נשלף מברשת Kabuki, טרי סוכר שפתיים טיפול דובדבן ב Sun-Sizeed
בואו נתחיל עם החיוני ביותר שלי חיוני – כלומר, Balm שפתיים. המועדפים שלי הם טיפולים טריים שפתיים סוכר ($ 24 עבור גודל מלא), כי לא רק הם לחות יפה, אלא גם להוסיף גוון למדי לשפתיים אחרת כמו גווייה אחרת.

אם אני לובש שפתון, אני בדרך כלל פופ אותו בתיק שלי עבור כל מגע, אבל שפתון הוא בהחלט תושב קבע שם.

מגיע קרוב שנייה על סולם של On-the-gonsmentness הם מסומנים ניירות (אני משתמש Kiko – $ 10). להיות מקולל עם עור שמנוני, אני אוהב איך הם מפנים אותי מ ‘כדור שמן’ ל ‘טרי’ מורכב ‘ב מיד – ולא, רקמה רגילה לא עובד באותו!

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אלא אם כן זה אירוע מיוחד, אני לא שומר הרבה מאוד איפור בתיק שלי בכלל. רוב הזמן, אני שמח עם רק ברונזה, אשר אני יכול להשתמש לאורך כל היום כדי להחיות את העור שלי. במשך הזמן הארוך ביותר, השתמשתי אבקת צ ‘אנל Les Beiges בריא זוהר ($ 58 ב Nordstrom) בצל 50 בגלל מברשת די הגון הוא מכיל, אבל עכשיו שכמעט סיימתי את זה, אני החליף אותו עם רזה עירוני ריקבון חוף ברונזה ב Sun-Missed (28 $ בספורה), זוג עם טכניקות אמיתיות נשלף מברשת Kabuki ($ 9.99).

למרות שאני לא פריק נבט, אני אוהב לשמור על sanitizer יד בארנק שלי כדי להשתמש לפני לגעת באיפור שלי במקרה של אירוע מיוחד או, טוב, בכל פעם שאני מרגיש כאילו אני צריך את זה. המזוין שלי, הזעיר שלי ממרסי שימושי הוא סופר חמוד וריחות ממש נחמד – וזה תמיד פלוס.

האחרון שלי, אבל בהחלט לא פחות, על- the-go היופי חיוני הוא Bioderma Hydrabio לחות נגד ערפל UV SPF 30 ($ 13.77 על Escentually.com).

פרסומת

אתה יודע, גם אם אני שם את קרם הגנה בבוקר, ההשפעה שלה יהיה קרוב לוודאי להיות נעלם צהריים, אבל עם ערפל זה גאון מביוודרמה אני יכול לוודא שהעור שלי מוגן בלי להפריע לאיפור שלי.

למרבה הצער, אני לא חושב שאתה יכול למצוא אותו בכל חנויות ב U.S., אבל אני יודע COOLA SUNCARE עושה משהו די דומה, כי אתה יכול בקלות להגיע בספורה ($ 36).

ארנק, טלפון, מפתחות, ואני מוכן ללכת!
האם אתה אוהב לנסוע אור על המסע היומי שלך, או שאתה אחד לשאת כל מה שאתה עשוי להזדקק בכל תרחיש אפשרי?

Leave a Reply

Your email address will not be published.