September 16, 2024

ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור, כמו גם יופי הבלוג הקמיע, Vol. 482

הבוקר היה הפטרול האחרון של השנה עבור כרטיסיות, כמו גם זה היה בלתי קבוע למדי, עד כלב השכן התחיל לנבוח, אשר עורר כרטיסיות לברוח כל השיטה במעלה הגבעה, כמו גם סביב הביתה לדלת הכניסה.

כמובן, אדוני טאבי עדיין יש מספיק זמן כדי לבדוק את ההיקף עבור פולשים, לכרום כמה דשא, כמו גם במבוק, כמו גם לראות אותי להחליק, כמו גם להחליק במורד הגבעה על הבטן שלי.

פרסומת

זה לא היה אחד הרגעים החינניים ביותר שלי …

בסך הכל, 2017 היה שנה נהדרת עבור כרטיסיות, אבל זה היה שנה של שינוי עצום.

התינוק, שאינו כזה תינוק, לבסוף התגלה בדיוק איך חיית המחמד בלי לטפוח, שהוא עסקה ענקית, שכן עכשיו יש עוד אחת של ידיים בבית המסוגלת לספק כרטיסיות את הבורגיות שהוא ראוי עשיר.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

הקהילה חתול, כמו גם מצב הכלב, עם זאת, התפנה לרעה. עכשיו יש לפחות שלושה כלבים ענקיים, כמו גם שלושה שכנים חתולים חטופים החיים על המעגל הקטני שלנו, כמו גם כמה “תקריות” כולל מסיגי גבול, כמו גם עימותים חתולים השנה. למרבה המזל, אף אחד מהם לא גרם ללוחם הכול, אבל זוג התקרב.

כשמדובר בחתולים, הכרטיסיות בדרך כלל עומדות את אדמתו, אבל הוא לא מתעסק עם הכלבים.

אחד החתולים הקהילתיים חייב להיות מסיגול על העסק מגורים או נכס מסחרי בשלב כלשהו בין עכשיו, כמו גם אתמול בלילה, כי הכרטיסיות המועדפות דקורטיביים catnip צמח יש ישר מאולד. משהו הרס את זה כמו גם לגרוס אותו לחתיכות, כך כרטיסיות רוצה אותי להערכה את קלטות האבטחה הלילה. אם הם חושפים את האשם, אני די בטוח כרטיסיות ירצו ללחוץ חיובים.

דבר אחד על כך שיש כל כך הרבה חתולים חדשים, כמו גם שכני כלבים היא שזה שומר דברים מרתקים כאן. אני מתכוון, חתול לא יכול באינטרנט על במבוק לבד. אפילו בדימוס קיטי supermodels דרישה קצת התרגשות.

פרסומת

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

נ.ב. שנה טובה ידידי. לראות אותך בשנת 2018 !!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.