September 16, 2024

ריקבון עירוני X קריסטן Leanne אוסף יופי קרן לוח

להישאר זהב
בכל פעם שאני פותח את $ 34 UD X Kristen Leanne Beam Beam להדגיש ולראות את המילים “להישאר זהב” שם בפינה, אני חושב בחזרה לשלב עברתי בתיכון כאשר הייתי לחתום על כל המכתבים שלי – זה היה חזרה לפני הדוא”ל והטקסט, כאשר אנחנו באמת נאלצנו לכתוב דברים על נייר כמו חיות – עם הביטוי, “להישאר זהב, פוני,” הקשת הספר, זרים …

אני בטוח הרבה אנשים אחרים גם עשה את זה … נכון? לצחוק בקול רם!

פרסומת

ממה שאני מבין, אחד הקוטפונות של קריסטן הוא “להישאר זהב”, ועכשיו המילים האלה כאן, הונצח לנצח בשלישייה זו של הדגשת הפנים שלה מאוסף לה UD החדש שלה.

כל שלושת ההדגשים האלה אבקת הם גוונים שונים של זהב זוהר. יש זהב רוז בצד שמאל, שנראה קצת כמו בקה רוז עלה זהב מן לוח הטייגן כריסי – לוח צבעים, עד היום, גורם לי למצמד פנינים שלי. אני עדיין אוהבת את זה כל כך הרבה.

ואז יש את המהיר באמצע, פנינה זהב לבן עם אופל אופל, והאחד מימין, פנינה גולדן חמה דומה לכך שהגיע הזמן של אוסף של ג’אן-מישל.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

ריקבון עירוני X Kristen Leanne אוסף יופי קרן לוח
בהנחה שאתה אוהב ללבוש זהב (אני עושה!), זהירות עדיין מומלץ עם הצבעים האלה כי נראה שהם חלים, לפחות על העור שלי, הרבה יותר קל ממה שהם מסתכלים על המחבתות.

הגשתי את הגוון האמצעי במורד האף שלי, ואז מערבב את הגוונים בצד שמאל ומימין יחדיו והושם אותם על עצמות הלחיים העליונות שלי. אני גם לובשת את לוח החלפת חלום חלוקת בלימה בלשון לחמניה מן אוסף Kristen Leanne.

כמו, הלכתי ישר עם מברשת הדגימה שלי ואת הזהב הלבן במרכז, והניח את כל זה על עצמות הלחיים העליונות שלי, וחשבתי שאני אוכל למשוך אותו על העור החם שלי, אבל זה נראה כמעט גירתי וסטארק.

זה זהב לבן חיוור מאוד …

עכשיו, כשאני חושבת על זה, כל שלושת הגוונים נמצאים בצד החיוור, אז זה רק משהו לחשוב על זה אם אתה שוקל את הצבע הזה.

אני חושבת שהם עדיין יפה מאוד. אני רק חושב שהם עשויים לשרת יותר lasses מצית.

הם מיישמים הרבה יותר קל ממה שהם מסתכלים על המחבתות.
ריקבון עירוני X Kristen Leanne אוסף יופי קרן לוח

פרסומת

איכות ההיכר של UD הוא שם, כמובן. האבקות הן רכות רבות, שמנת, קל לתערובת (הרבה כמו becca shimmering perfector), והם מבריקים לחלוטין (כלומר, הם מפסיקים היטב של דיסקו נצנצים שטח). בעיקרון, הם קלאסיים, כמו חישוקי זהב נצחית.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.