September 8, 2024

מסודר וחדש לי: לאהבת ג’ינג’ר! Mac Sheertone סומק ב בגדנות

Mac Sheertone סומק ב בגדנות (22 $)
מסודר וחדש לי

שלא כמו סדרת הגיבורים שלי, אשר תכונות מוצרי איסוף קבוע אני יודע ואהב זמן רב, מסודר וחדש לי סדרה מציג מוצרים איסוף קבוע כי החליק תחת מכ”ם לזמן מה, אבל אז גיליתי אותם! – ועכשיו אני חושבת שהם מסודרים וחדשים לי.

ג’ינג’ר!

אני מוקף זנגביל …

פרסומת

אני כבר שותה הרבה זנגביל ale השבוע כי הבטן שלי היה מטורף גרגית, ואני גם הייתי, לפעמים, בו זמנית לובשת Mac סומק בזהירות (22 $).

אולי זה יותר מאשר צירוף מקרים … או אולי זה לא, ופשוט יש לי צורך למצוא קשרים עמוקים בין דברים לא קשורים לחלוטין (סיפור של חיי).

המקרר שלי יש מדף שלם מוקדש זנגביל Ale …

לבבות לגמרי לגמרי ברונז. זה חם מאט אפרסקי חום משאיל יפה שטיפה טבעית כדי שיזוף העור (מומלץ מאוד אם אתה סביב NC35 ומעלה), ועל זה אני אוהב את זה!

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

גם lasses מצית עשויות לאהוב את זה. כמה מחבלים חיוורים שלי מתארים את זה כמו טרה חמה, עשירה קוטה על העור שלהם, אבל הם גם אומרים שזה יכול לפעמים להסתכל כתום.

Mac בזהירות על הלחיים שלי …
בזהירות היא חלק של MAC עדין בדרך כלל MAC Sheertone סומק המשפחה, אבל אני לא בדיוק בטוח למה זה … כי זה נראה מאוד פיגמנט על העור שלי NC42.

Mac Blush סומק על העור שלי NC42
אני באמת אוהב איך זה מחמם את צליל העור שלי, ואני גם אוהב את זה לסיים, בעוד מאט, לא לגמרי שטוח. בנוסף, קל לתערובת.

מק בוז’ל
תן לו לנסות אחד הימים האלה עם מראה עיניים אינטנסיבי או שפה תוססת. בשבילי, כשאני לובשת אלמנט נועז, לפעמים אני מסתכלת קצת עייפה בלי קצת חמימות נוספת על הלחיים שלי, אשר בעצם יפה מוסיף.

מחיר: $ 22
זמינות: חלק מאוסף קבוע זמין עכשיו באינטרנט ב Mac דלפקים וחנויות
איפור ויופי בלוג דירוג: A

הנושא של היום: ג’ינג’ר

איפה אתה עומד על הנושא החשוב של ג’ינג’ר?

זה צמח מאוד מחלוקת, לא? – כמו כוסברה. יש אנשים שאוהבים את הדברים, וכמה אנשים לא. בדרך זו זה גם כמו טבעות האגודל ואת ציפורניים עצה צרפתי …

לא איכפת לי קצת כשזה מתוק, כמו בג’ינג’ר אייל או ג’ינג’ר מצליפה, אבל אני בדרך כלל לא למטה עם זנגביל במנות הקולינריות ביותר. אני מניח הטעם שלי הם באמת רגישים לזה, כי לפעמים כאשר זה בצלחת, זה הדבר היחיד שאני יכול לטעום.

אחי הוא ההפך הכולל. הוא יכול פשוט לכרסם על חתיכת שורש ג’ינג’ר כל אחר הצהריים, שהוא מין מצחיק בהתחשב בכך שהוא היה מבוהל מנג’ינג כשהיה ילד.

כי כשהיינו קטנים, אמא שלי היתה מביאה אותנו אליה למכולת, ואני אחזוף חתיכת ג’ינג’ר (בדרך כלל היצירה שנראתה כאילו היד המסוקנה של אשף מרושע) ומרדף אותו עם החנות זה.

פרסומת

חה חה! זמנים טובים…

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.