September 16, 2024
Uncategorized

מחפשת נואשות פולנית מתמשכת: 7 ימים עם דרמלקט Tribeca

מחפש נואשות פולנית מתמשכת היא סדרה שבה אני לובש פולנית מסמר במשך שבעה ימים לקחת לפני ואחרי התמונות כדי נייר את מצב הכפות שלי במשך השבוע שלי במשך השבוע –

כפי שאתם יודעים, אני עדיין מטפלת ציפורניים פרדי קרגר שלי מן הכישלון הג’ל הנפלא של 2018 בחזרה לבריאות, ולכן אני מרגיש dermelect. הם קו של פולין שנוצרו כדי לעזור לציפורניים פגומות, שבירות.

לא ראיתי או שמעתי הרבה עליהם … ללא שם: אני מרגיש כאילו הם היו על נמוך, אבל אתה יכול למצוא אותם באולטרה.

פרסומת

הנוסחה שלהם היא חדורה עם קראטין כדי לחזק את הציפורניים, ולאחר ההוצאות בשבוע עם זה מדהים, foggy לילך קרם אפור בשם Tribeca ($ 14), מעז אני אומר כי כפות שלי מסתכלים הכי טוב שהם הסתכלו בשבועות? – במיוחד את הרעיונות של הציפורניים שלי. הם נראים הרבה יותר בריאים וחזקים יותר.

אני בדרך כלל למנוע קרמים פסטל כי הם שבבים כמו משוגע על הציפורניים שלי (כמו, ברצינות, אני בדרך כלל לראות נתחים גדולים חסרים בבסיס בתוך יום). Plus – Ugh – אני לא לתוך שכבת שלוש או לעתים קרובות ארבעה מעילים זה לוקח כדי לשפר קרמים עד אטימות מלאה. אני מעדיף לבלות את הדקות היקרות של החיים שלי עושה הרבה יותר חיוני ולחץ על דברים … כמו ליהנות אנשים לקחת אמבטיות עם החתולים שלהם rapping על זה.

Tribeca רק סדוק קצת, ואני רק צריך שני מעילים!

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני מזועזע כמה טוב זה נשאר במשך שבעה ימים. עבור הרשומה, השתמשתי באותו בסיס ואת המעיל העליון אני כבר משתמש לאורך כל 7 ימים סדרה.

זה הרים אפילו טוב יותר מאשר שלי smith & הכת עלה זהב נצנצים מאני לפני כמה שבועות, וזה היה ההופעה הטובה ביותר בסדרה עד כה.

פרסומת

Tribeca הוא “לעשות” בשבילי. תן לו מערבולת אם אתה מרגיש כמו פסטל מעורפל, מודי.

יום 1

יום 7.

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.