September 16, 2024
Uncategorized

גירות על אדומה Eyeshadow …

אני רואה ארגמן! זה Mac Eye Shadow X 9 באדום חם פעמים תשע על המכסים שלי, btw.
אם היית שואל אותי לפני חמש שנים כדי לדבר על עיניים אדומות, הייתי אומר לך על זה פעם שישבתי בשורה יציאה על טיסה אדומה אדומה מוארת למאי (הערה צדדית: זה היה נורא ). או על אחי המצמרר הייתי עובד עם מי יש “עין ורודה” כל חמש דקות … ואז המשיך לתת את כל האנשים האחרים בעין ורודה שלנו בכל פעם שהוא יש עין ורודה. * רועד לראש שלי *

כן, זה היה ברוטו.

פרסומת

אבל אני לסטות …

למקרה שלא הבחנת, עיניים אדומות, כמו באדום האדום, הם בהחלט דבר עכשיו, ומעולם לא הייתי ניבא את העלייה באדום בעוד מיליון שנה. אני מתכוון, אפילו שאנל עשה אוסף עם Eyeshadow אדום (חזרה בשנת 2016)! אם זה לא סימן לספר של איך העיניים האדומות המיינסטרים הפכו, אני לא יודע מה זה.

לובש את מרובע, סומק וצל קרם מן האוסף של שאנל מס ‘1
וזה לא רק על אומדן ישר. חום אדמדם חם ותפוזים אדמדם יש גם (והיו להם) הרגע שלהם.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

התנגנתי אדומה (ואדמדם) צללית במשך זמן רב מאוד, אבל אז Instagram התחיל להציף את הזנה שלי עם כל האמנים האלה עושה נראה עם אדום. ראיתי אדום בקפל כציל מעבר ואדום על קו הריסים העליון כמו אניה מכונף, ואיפשהו לאורך הדרך, זה התחיל לשפשף אותי.

עכשיו כשאני לובשת אדום, אני לא מרגישה אוטומטית שאני נראית כמו מוות התחמם. עכשיו אני חושבת שזה נראה די אומנות-פאריצי, ולא אכפת לי שזה יותר.

אדומים עם לוח העריכה העירונית
אוסף אדום אדום אדום של Mac משנת 2014

לא לומר כי אדום הפך את הבחירה הראשונה שלי (Neutrals לכל החיים), אבל אני חושב שזה יכול להיראות מדהים מאוד אם אתה מנהל את זה בדרך מסוימת … כמו בשבילי, על הזדמנויות נדירות כאשר אני תמיד עושה eyeshadow, אני תמיד עושה איזה סוג של אניה שחורה או קרובה שחור וצל על קו המים או קו הרצועה, שהיה טריק למדתי זה וידאו Pixiwoo.

סיפור ארוך קצר, אניה שחורה פועלת כגבול, אז יש משהו חזותי מפריד בין אדום מן הלבנים של העיניים שלך, אשר בתיאוריה מפחית את הסיכויים שאתה מסתכל בחולנית, בשבילי, זה עובד.

למרות שאני לא לובש אדום לעתים קרובות, אני חושב שזה מדהים כי אוהבי איפור יש הרבה יותר אפשרויות עכשיו, כי כאשר אני גדל, אם אתה רוצה להיות הנערה שלבשה Eyeshadow אדום, היית צריך למצוא דרך לעשות את זה לעבוד, כי אתה פשוט לא יכול להתגלגל עד thrifty אחרי הלימודים כדי לקבל חרוט גלידה וחלונית עם צללית אדומה. אבל עכשיו אתה בהחלט יכול!

על זה הערה, מה אתה חושב על לובש לחיים אדומה או מוצרי שפתיים על העיניים שלך? אני רואה אמנים איפור עושים את זה כל הזמן, כמו באמצעות שפתון כמו קרם eyeshadow, שפתון נוזלי אדום כמו אייליינר או סומק כמו צללית.

פרסומת

עשיתי סומק כמו צל לפני (בקפל כמו גוון המעבר), אבל זה על זה עד כמה ניסוי הצלב האדום שלי עד כה.

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.