September 16, 2024
Uncategorized

חתול עין תנועות ושפתיים בהירות (המהדורה הסגולה): יום רביעי איפור נוסחה

כוח סגול!
שאלה לך … איך אתה מרגיש לגבי הנוסחה ההלבשה?

לצחוק בקול רם! סלח לי לרגע, אבל הייתי צריך לצחוק שם, כי “הנוסחה ההלבשה”? נשמע כמו משהו שאתה שם על סלט.

פרסומת

אבל אני לסטות …

אם אתה דפך דרך הדפים של מגזין אופנה בעשור האחרון, ייתכן שתקראתי לדבר על “נוסחת התלבושת”, משהו שאתה תמיד יכול לפנות כאשר אתה רוצה להסתכל חדה. אולי זה חולצת טריקו לבנה, ג’ינס גבוהים, בלייזר שחור, או אולי זה משהו אחר.

ברגע שאתה להבין נוסחה שעובדת בשבילך, אז אתה יכול לצבוט את זה אי פעם כל כך מעט (אולי על ידי החלפת Blazer שחור עם מעיל אופנוע שחור), אבל בעצם, אתה חוזר לאותה נוסחה שוב ושוב כי זה עובד.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני מעריץ ענק של תרגום רעיון זה לתחום האיפור, ואני עושה “נוסחאות איפור” כל הזמן.

אני לובש אחד שלי בתמונות האלה – חתול עין פלאק ושפתיים בהירות.

זה מהיר וקל נותן לך הרבה בנג עבור האיפור שלך באק, IMO. כמו כן, באופן מכריע, זה לא גורם לי לחשוב קשה מדי, ואני לא reinventing כל גלגלים, כי אני יודע כי שני האלמנטים העיקריים במבט עבודה בשבילי. ובכל זאת, יש הרבה מקום במבט כדי joojj זה בדרכים שונות.

ביסודו של דבר, הייתי במצב רוח ללבוש סגול, אז התחלתי עם קפיצי חתול סגול סגול (אשר עשיתי עם צללית סגולה כהה מאט מברשת זווית).

אני אוהב את כל ההשפעה smodgy / מפוזר כי קצה לא מושלם משאיר הרבה מקום לטעות. אני יכול לתפוס אותו קצת (או הרבה), ואף על פי שזה לא יכול להיראות מושלם, זה בדרך כלל סביר, וזה מספיק טוב כשאני ממהר.

לאחר מכן, תזכתי את זה עם שפתון סגול מאט בהיר, וכן הערה צדדית: אני רק חשבתי על גרסה אחרת של זה אני יכול לעשות … מה דעתך על שכבת מבריק סגול מבריק על גבי Lippie זה? אני חושב שזה יהיה גם מגניב מאוד!

פרסומת

זה רק אחד הנוסחאות איפור אני משתמש לעתים קרובות. החל, קצף, לשטוף ולחזור!

אתה חושב שאני אהיה מחייך הרבה יותר כי אני נתקל יום שיער בסדר להפתיע!
זה לא חייב להיות מסובך.

איפור בלויה במבט זה

עיניים: Mac אמנות ספריה עירום מודל לוח (שזיף סוכר וריקוד בחושך כמו אניה, מודל עירום les ante על המכסים, outre ב קמט), עיפרון עש כפול עיפרון ב רוז וחצילים (חזק), Mac מורחבת לשחק פרם לי למעלה מסקרה (ריסים) Esum Brow הגדרת עיפרון ו- Mac Brow Set (גבות)

לחיים: שרלוט טילברי אקסטזי סומק

בסיס: איפור עבור אי פעם HD קונסילי Y41 ו Y31 מעורבב עם Mac Strobe קרם (קרן), Mac Mineralize Skinfinish טבעי בזהב טאן, אסתי לאודר 24H קונסילר בינוני עמוק (תחת עיניים), Tatcha זוהר ערפל העור

שפתיים: Mac רטרו מאט נוזלי ליפקורור

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.