September 16, 2024
Uncategorized

ללא שם: מהו מקלט רגיל במקום covid-19 יום כמוך?

אלה זמנים מוזרה … אנחנו חייבים כנראה נייר זה. ?

אני מתערב הרבה מאתנו עושים הרבה דברים (השכרת סרטים, מפגשים יזום, לוקחים לצאת החוצה, הולך לכוננים? אני סקרן, איך אתה מבלה את ימי השבוע שלך? האם יש לך שגרות משפחתיות חדשות? מה אתה עושה בסופי השבוע? מהי יום מקלט נורמלי כמוך? תן לי לדעת את ההערות.

פרסומת

אולי יום אחד נוכל להסתכל אחורה לתשובות שלנו ולצחוק על זה … אני מקווה. ?

הבחין זה goldmine זה במטרה ממש לפני העולם נסגר …
הנה איך זה כמו בקאזה דה MBB ביום חול רגיל. אני כבר מחסה עם אל רכזת, קונור ופגר (ילדה יפה רוזי), אשר, קולקטיבי, ידועים “עמיתים לעבודה”.

כמה עמיתים שלי
אנו שומרים על לוח זמנים קפדני. זה מתחיל בשעה 5:15 כאשר אל רכזת קם לעבודה. הנסיעה שלו לוקח רק רגע, כי כל מה שהוא עושה הוא לרדת למטה למחשב שלו בחדר האוכל.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני קם כל כך כמה דקות ויורדים למטה כדי לקבל את הקפה שלי, לעשות נגיסה לאכול, ואז אני חוזר למעלה אל השולחן שלי, שם אני בודק את הדוא”ל שלי, מבט בחדשות (Yuck), למלא כל ניירת או לשלם כל שטרות (bluh), לפני שאני עושה את האיפור שלי או לכתוב הודעה בלוג חדש.

ניסינו לשמור על לוח הזמנים הרגיל של קונור דרך כל זה כדי לשמור על תחושה של נורמליות בשבילה, וזה היה נהדר (אבל שמירה על לוח זמנים גם עוזר לנו). היום שלה מתחיל בערך 7:45 עם ארוחת בוקר (כמו וופל באגלו עם תותים פרוסים, אוכמניות או אוכמניות, וסירופ מייפל) וכמה שקט לבעוט למוזיקה (Spotify הוא נהדר עבור זה).

בית הספר של קונור (בית) מתחיל מיד בשעה 9 על הנקודה.

המבנה מסייע לשפיותי, כי בלי זה היום שלי דוגל לתוך מתפתל כלאחר יד מן האימון לתוך הליכה ארוכה סביב השכונה לתוך עוגיות אפייה לתוך הדבר הבא לתוך הדבר הבא … לפני שאני יודע את זה, זה ארוחת ערב, ואני לא gotten כל דבר נעשה, כך המבנה הוא טוב גם לי וגם קונור.

עם לוח הזמנים שלנו, כולנו יודעים מה בא הבא, אז יש קצב ליום שלנו.

זה גם מקל על העומס של נהנה קונור מנסה לקבל עבודה. El Hub ואני כל אחד יש להגדיר שעות שבהן אנחנו נהנים קונור, ואנחנו מעבירים אותה קדימה ואחורה (די כמו כדורסל, חה!), כך שאדם אחר יכול להיות בלוקים של זמן ללא הפרעה לעבודה ולהתרכז.

אל הרכבה בדרך כלל יש לה הראשון בבוקר, אז הוא מזין ארוחת בוקר, מקבל אותה לבוש ועושה את השיער שלה … אשר הביא כמה תסרוקות Daddy מטורף, חה חה! למדנו פשוט לבחור את זה. ?

אני בדרך כלל יכול לקבל אימון במהלך הזמן הזה, שהוא דבר חדש יחסית בשבילי, אבל אלה הפגישות זיעה מוקדם הם, לא בדיחה, לגמרי צריך את מצב הרוח שלי, ואם אני לא לממש, אני crabby את שארית היום (אל הרכ”ל יעיד על כך).

למה חתולים כל כך אובססיבי עם מחצלות יוגה?
הכותרת את crankiness הפך להיות הרבה יותר מאתגר כל יום אנחנו כבר שוחרר, אז אני בהחלט זקוק לעזרה, ואת האימונים לעזור.

יש לי עד 9:00 לסיים, לנקות, לאכול ולהשלים כל כתיבה או משימות אחרות, ואז אני משתלט על קונור חובה.

בשעה 9, אנו מתחילים בגן ילדים, אשר אני חייב להיות קורא מבחינה טכנית “המשבר הלימודים”, כי זה מה מנהלי הגן קוראים לזה. במשך כמה שעות, אנחנו נשארים עסוקים בתוך הבית. אני עוזר לה עם פרויקט אמנות או עם שיעור בסיסי (כמו מספרים, צבעים, אותיות או צורות), ואז אנחנו קוראים ספרים. לאחר מכן, נעשה איזושהי פעילות מישושית – בדרך כלל עושה ארוחת צהריים, אבל לעתים קרובות זה אפייה או הנדסה (Play-DOH).

#sordbaking.
לפני ארוחת הצהריים, נצא החוצה במשך שעה בערך עבור כמה לשחק בחוץ. היא תרכבה על האופניים שלה, להשקות את הצמחים או לעשות גיר המדרכה, ולעתים קרובות נצעד. אנחנו מנסים להדגיש את הנושא היומיומי בזמן שלנו בחוץ, אז אם הנושא הוא פרחים באביב, אנחנו מצביעים על כל הפרחים שאנו מוצאים.

כיתה אמנות חיצונית
בצהריים, כולנו נשברים לארוחת צהריים בסלון, שהוא כאשר אל רכזת משתלטת שוב. הוא יעזור לה בארוחת הצהריים שלה ולקבל אותה מוכן לזמן מנוחה (הידוע בשם “שעת הזהב!”), שהוא מ -1 עד 3, שבמהלכן קורא קונור בשקט, תנומות או מחזות בחדרה.

לאחר זמן מנוחה, יום הלימודים הוא בעיקר מעל. אחד או שנינו ייקח קונור בחוץ כדי לשחק שוב, ואז אני בדרך כלל להתחיל ארוחת ערב בסביבות 4. אם אני ממתין הרבה יותר מאוחר מזה, אני נוטה לקבל רעב ואולי הרבה יותר מאשר קצת cranky …

הערה צדדית: אני כל כך חולה מבישול שלי. לא אכפת לי לעשות ארוחה, אבל בדרך כלל אנחנו כבר קיים באותה מנות במשך כל כך הרבה זמן כי אני מעל זה, ואני מתגעגע כמה טעם מזון טוב יותר כאשר מישהו אחר עושה את זה בשבילך!

לפני כמה לילות, אל רכזת ואני נרדמנו לספק את כל האוכל לקחת (“שרימפס אגוז מותק עם ירקות chowmein; Carnitas Burritos עם Guac תוספת, שמנת חמוצה וגבינה; פאד תאילנדי וצהוב קארי …).

הדבר הראשון שאני הולך לעשות זה לקבל קצת ramen כי מישהו אחר עשה.
כֹּל מִי אחרי כולם מוזנים, אני מתגנב כמה מטלות בית, ואז להתקלח, ואז להכין למחרת.

אחרי קונור הולך לישון ב 8, אני נהנה קצת בטלוויזיה, ואז להתעלף בין 9 ל 10.

ואז אנחנו קמים למחרת ולעשות את זה שוב!

הימים הם בהחלט מיזוג אחד לשני … למרות שבתות ובימי ראשון הם קצת looser, בהתחשב בכך שאין “בית ספר” בימים ההם.

זה מוזר לא צריך משהו “לעשות” או לנסוע בסופי שבוע, נכון? בדרך כלל היינו מתייחסים לעצמנו לתמונת תנועה או לארוחת ערב או לטיול לחנות הספרים או לקניות לחלון בקניון, אבל עכשיו שאין לנו את אלה, אנחנו בסופו של דבר עושה דברים כמו תפירה מסכות תוצרת בית או המלאי של האוכל במזווה … whee!

מה היה מחסה במקום היה בשבילך?

פרסומת

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

נ.ב. Tgif!

Leave a Reply

Your email address will not be published.