September 8, 2024
Uncategorized

פיגמנטים חזקים glisten כמו גם בוהק ב Mac Patent צבע Lip Licquers

ניו Mac פטנט צבע liper lacquer בבל
אם ההיסטוריה של תרבות הפופ לימדה אותנו משהו, זה כוכבי האמת האלה באים כמו גם ללכת, אבל דפוסי איפור ישתנה, רק כדי לחזור שוב במועד כלשהו בעתיד כמו השביט של האלי.

(הערה צדדית: אם כבר מדברים על כוכבי טלוויזיה אמת, אני היחיד שהאמין כי הדבר המטורף ביותר על טעם של כמו היה כי הפרס על הזכייה בתערוכה היה טעם flav עצמו?)

פרסומת

אני לסטות …

אני מקווה שחרורו של ניו Mac פטנט צבע lip licquers (22 $ כל) אותות שפתיים מבריק הם עומדים לעשות קאמבק. אמנם אני לא מוכן מבחינה פסיכולוגית כדי לבקר את כל המאזנים שהלכו איתם ב”אוזטים “מוקדם (עצם הנצח הקפוא, גבות עיפרון, ג’ינס חיבוק היפ, כמו גם צמרות הקמיסולים, אקה מדים המועדונים שלי, חה חה חה!), אני הרבה יותר מוכן ליפגלוס להיכנס שוב לאור הזרקורים.

ישנם 13 גוונים בשורה חדשה זו של lacquers שפתיים תוססת, כמו גם Mac אגרוף את הפיגמנטים למקסימום, כך כל כיסוי מלא לסחוב באופן שווה, כמו גם מכסה לחלוטין את הנשיקה שלך. הם גם לשלב את הצמידה הדקה, הלא דביקה של קרמן עם הסיבולת של lipglass, כך התוצאה היא זוהר ארוך, אטום, נוח שנשאר לשים שעות.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני NC42, כמו גם את הגוון אני לובש הרבה הוא עמוק רוזי Mauvered למעלה, מאז הביניים של הכביש גדל הטון הולך באמת טוב עם חום, סגול, כמו גם eyeshadows זהב אני אוהב ללבוש כל כך הרבה.

הייתי הרבה אקסטטי על גוונים בעירום בהיר יותר כמו מראה קסם כמו גם לכה – הם כל כך מאוד בתחילת 2000! – עם זאת הם מגע כמו גם פסטל על העור השיזוף שלי ללבוש בעצמם, אז אני אוהב לשכב עיפרון שפתיים כהה כמו תת-תרבות או פקק איתם לעומק.

ובעוד אני לא בדרך כלל אחד ללבוש greige לבנדר מבריק להפעיל משימות ברחבי העיר, אפילו אני צריך להודות כי סגול חיוור נראה די מגניב.

הנאה פטנט

מראה קסם

ויניל

למוניטין varnished.
אהבה לטקס
אני אוהב את זה הרבה. הם לא מרגישים דביקים או גוזיים, כמו גם לך רק דרישה את הקטע הקטן ביותר.

Def לבדוק את lacquered למעלה אם אתה יכול!

פרסומת

ובהתחשב בכך שאנחנו בנושא, האם יש לך ללכת אל Mac מבריק בחזרה ביום? כמו oystergirl, nymphette או spite? שואל מוחות רוצים לדעת.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.