September 16, 2024

אלה שעון חול להעלם חלקה על פני השטח מקלות לעשות אחידות, כמו גם אדמומיות ללכת * poof! *

חדש שעון חול נעלם חלקה משטח מקלות ($ 46 כל), כמו גם להיעלם חלקה משטח נקי ($ 46)
זה סוג של יוצא מן הכלל בדיוק כמה קרן יש זמינים באותה זמן קצר למדי של זמן. יש כל כך הרבה מוצרים על דלפקים עכשיו כי הם מקבלים קרוב לעור מראה מציאותי. אני מדבר משלים כמו גם מבנים, כמו גם צבעים, כמו גם כיסוי כי הם כמעט בלתי נתפסים, כמו גם כל מה שאני צריך המדינה כי הוא “yay!” זהו דפוס ראוי של כל כובעים woot-woot.

Houglass להיעלם חלקה על פני השטח מקלות בז ‘חם כמו גם בז’ ($ 46 כל אחד)
אלה חדשים $ 46 שעון חול להעלם מקלות קרן חלקה הם היסודות העדכניים ביותר למראה מציאותי כדי לקפוץ לתוך הטבעת, מתן הגנה של קונסילר, תמרון של נוזל, כמו גם את חוסר משקל של אבקה.

פרסומת

וזה כל זה נהדר, אבל אני גם אוהב בדיוק כמה מהר הם יכולים להיות מנוצלים (בערך דקה או שתיים). זה כמו בום, בום, בום! – קצת לסחוב כאן, קצת לסחוב שם, לחיים, אף, מצח, סנטר. ואז תערובת כי עם נקי עבור עור מקסים, אפילו שריזות ללא כל סוג של כבדות, או זה saked-on שטויות איפה זה מרגיש כאילו אתה משתמש במסכה.

משמאל: עור חשוף, ואז שכבה של בז ‘בפני עצמה, כמו גם אז בז’ עם איפור נוסף

הם יוצעו בחנויות ספורה עבור $ 46 כל אחד (26 גוונים) החל מיום 21. זה יקר … אבל הם מרוכזים, כל כך באופן אידיאלי הם יחזיק מעמד זמן.

כדי לנצל אותם, אני אקח אחד המקלעים (ראה בדיוק איך הם מעוצבים כמו משולש?), לשים שתי נקודות על הלחיים שלי (כי זה המקום שבו אני אוהב קצת יותר כיסוי), נקודה על האף שלי , שני נקודות על המצח שלי, כמו גם נקודה על הסנטר שלי סנטר. אז אני אתמום כי עם חדש $ 46 להעלם חלקה משטח מברשת קרן.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

משטח שנוצר נראה delish.

ללבוש שעון חול נעלם חלקה בז ‘עם Nars שקוף קריסטל להתמודד עם אבקה
באמצעות המילה “להיעלם” בשם היה שיחת טלפון נהדר כי, ברצינות, אני לא יכול לראות או להרגיש את זה על העור שלי. נראה כי הוא נעלם, אך בדיוק באותו זמן עדיין מסתיר את האדמומיות על הלחיים שלי, כמו גם blurs הנקבוביות שלי. כמו גם זה עושה את זה עדיין נותן לנמשים שלי לבוא דרך.

אוף, לסיים … זה פשוט מדהים! אני לא יכול לקחת את זה. זה כמו קטיפה רכה כי אי פעם כל כך מראה מעט, אז זה לא יכול להיות כוס התה שלך אם אתה אדם הארדקור מאט. זה יהיה קרוב לוודאי להיות הרבה יותר טוב בכושר בשבילך אם אתה אוהב את העור שלך עם מגע O ‘זוהר.

אני לובשת את הצל שנקרא בז ‘, כמו גם לשמור אותו להגנה עצומה על המצח שלי, האף, כמו גם סנטר, כמו גם אז אני מפתחת את זה כמו הגנה בינונית על לחי שלי. כמו גם אני יכול גם לפתח את זה כמו הגנה מלאה על ידי הנחת קצת יותר, כמו גם מיזוג עם מברשת.

אני אוהב את זה זה יכול ללכת כמו כיסוי מלא, אבל אני מאמין זה נקודות החוזק של הקרן הם הנוסחה הקלה, כמו גם את היכולת שלה אפילו את העור תוך הפעלת דברים כמו נמשים להציץ דרך. זה דברים פנטסטיים!

פרסומת

זה הנוכחי שלי ללכת, אשר אני לסירוגין עם nars קטיפה מטה עור גוון כאשר אני רוצה לסיים יותר מט.

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.