September 16, 2024
Uncategorized

האובססיה הנוכחית! הוכחה חיה אידיאלי יום יום יבש שמפו

אתה יודע מוצר שיער הוא הגביע הקדוש כאשר 1) אתה מדבר על זה ללא הפסקה, 2) אתה כבר עושה תוכניות לגסות הרבה יותר בקבוקים של זה במהלך הספורה הבא VIB המכירה , ו 3) אתה נתקל ימי שיער אידיאלי שמאל, הטוב ביותר הפוך למטה.

אני לא אעצור עד שכולם על כדור הארץ (או לפחות רוב מאיתנו) מבין בדיוק איך פצצה. זה שמפו יבש חדש יחסית כי הוא נדנדה את העולם שלי לאחרונה, וזה זמין עכשיו בספורה, 22 $ עבור 4-oz. בקבוק (גם אני צמחתי על זה בשבוע שעבר 5 דברים אני אוהב לאחרונה).

פרסומת

לפיכך וידאו זה.

ואז למדתי גם טכניקת יישום קרן חדשה על מה אני צריך לספר לך. קיבלתי את זה מחמאה בלונדון איפור ומניקוריסט קייטי ג ‘יין יוז. היא עשתה לאחרונה נופל על מדריך איפור בסתיו על ערוץ YouTube שלה שבו היא עושה טכניקת יישום קרן קרן. תן את זה מבט לראות אם אתה מקבל רגע.

ניסיתי משהו דומה הבוקר, החלפת קרן קומפקטית קומפקטית קייטי משתמש עם Mac Studio Waterweight קרן, אשר הגשתי עם מברשת קרן לחה (קרן שעון חול / סומק מס ‘2 spritzed עם Avene של EAU Thermale), ואני אוהב איך זה התברר. מאוד כמו עור, אבל עם רמה טובה של כיסוי.

קייטי יש גם חשבון Instagram, שבו היא מסרים התמונות של המראה שלה, הצעות איפור ציטוטים מצחיקים. אני חושב שתאהב את הסגנון שלה. היא עושה עור מרהיב, ואת המבטים הדרמטיים שלה, המושכים את העין עדיין נגיש למדי.

פרסומת

ואת גבותיה!? למות בשביל.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.