September 16, 2024

מה הם האתגרים 3 האיפור הגדול ביותר שאתה אי פעם מתמודד?

וכאשר אני אומר “אתגרים”, אני מתכוון לאתגרים כמו באתגרים ברמת איפור, אז אלה לא בדיוק מכשולים שינוי החיים (טוב …).

ללא שם: הו, היכן אנחנו אפילו מתחילים?!

פרסומת

הראשון – וזה היה doozy – גדל את הגבות שלי.

ילדה, אתה חושב שזה רק קיים והולך על היום שלך כמו השיער גדל על הפנים שלך יהיה קל, נכון? אבל ש * לא היה קשה באמת! זה לקח לנצח. זה לקח בערך שנה וחצי כדי להכניס אותם לעמדתם העבות, מראש (ארצתי את גבותי אל הנשייה בבחירה בשנות ה -90). זה לא היה עד לפני כחמש שנים שהחלטתי לגדל אותם.

אני זוכר שיש לי באמת יצירתי עם קונסילר ויש להסתיר את פינצלי שלי אז לא הייתי מקוטעת.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

זה היה בלגן חם לזמן מה, אבל עשיתי את זה! ואני לא מתחרט על זה.

האיפור השני השני שלי היה להבין איך לעשות איפור עיניים על – ואני לא אוהב את המילה הזאת, אבל אני הולך להשתמש בו כי זה מה שכולם נראה להשתמש בעיניים ברדס, הידוע גם בשם “לא שיש לי קמט עמוק “.

אין לי לקמט עמוק, המציג את האתגרים שלו כאשר עושים איפור עיניים. לדוגמה, אני מוצא כי אני עושה יותר טוב כאשר אני מיישם את צבע הקפל שלי בעיניים פקוחות תוך כדי להסתכל ישר למראה, כך שאני יכול לראות כמה גבוה לקחת את המוצר, כי אין לי עמוק טבעי להגדיר לקמט כדי להנחות אותי.

זה לקח לי זמן להבין את זה ועוד דרכים לעקיפת הבעיה.

האתגר השלישי שלי הגדול היה להבין איך לעשות קונסילר מתחת לעין כאשר יש לך קווים דקים מאוד. כמו, ראיתי כל כך הרבה הדרכות youtube על ידי בני נוער ואנשים בתחילת שנות ה -20 שלהם באמצעות טונות של קונסילר (קל יותר כאשר אתה לא צריך להתמודד עם מרקם העור), ואני יכול להיות מסוגל לעשות את זה, אבל אני יכול עוד לא.

אחרי הרבה ניסוי וטעייה, באתי עם מערכת הכוללת עושה שכבות דקות ואבקת – שכבות דקות של קונסילר ו שכבות של אבקה – וזה עובד בשבילי.

לקח זמן רב להגיע לשם, אם כי …

פרסומת

תורך. מה הם שלושה אתגרים האיפור הגדול ביותר שאתה אי פעם מתמודד?

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.