September 16, 2024

בעיטות חדשות: Nike WinFlo 6

אני קורא אלה nikes שלי “נעלי שדון”? בגלל עקומת מחודד בעקב …

אז, אני כבר לבזבז הרבה זמן על הרגליים בהתחשב כי התחלתי לעבוד על המאפייה, ועכשיו גם כאשר אני מחוץ עוגה / cupcake חובה, אני מאוד במיוחד – הרבה יותר מאשר אי פעם בעבר – על הנעליים שלי.

פרסומת

בשלב זה בחיי, אני מעדיף להיות נוח מאשר חמוד …

אני יודע – מי אני?

מכל מקום, tootsies שלי משתוקקים נעליים תומכות במקביל גורם לי להרגיש כאילו אני הולך על עננים מרופדים. ללא נעליים נוקשות עבור הבחורה הזאת!

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

הזן את הנייקים האלה.

אני כבר חי את החיים הטובים ביותר שלי ב WinFlo 6 נעלי ריצה, אשר אני אוהב כי, לא רק שהם להרים את הקשתות שלי מספיק כדי לשמור על יציב, הם גם על הצד הקפדני, אז אני מרגיש כאילו יש עננים עקשנים רכים קשורים לרגלי …

הם מוצקים ותומכים, אך לא נוקשים או לא נוחים.

זה הדור השלישי של הנעליים האלה שחדתי, ואני חושב שזה הרגשה הטובה ביותר, חמוד עדיין.

הבסיס הגדול סביב העקב שומר על הקרסוליים שלי מתגלגל, והבד עושה להם נוצה (הם נדרשים לחלוטין * לא * זמן לפרוץ). אני גם אוהב את החסימת צבע ורוד עדין סגול ואת “swish” על העקב insdie.

הנעל בא גם בצבעים אחרים, החל משמרני (אפור, שחור ולבן) כדי צבעוני (ברי, שחור ורוד חם!). אני אוהב את זה צבע מסוים משולבת כי שחור ולבן הם בעיה סטנדרטית למדי, אז אני יכול ללבוש אלה עם הרבה תלבושות, אבל פופ של ורוד שומר על זה כיף.

אני לובשת אותם כל הזמן – כאשר אני עובד, כשאני Toolin ‘סביב Novato, או בכל פעם שאני צריך לעשות דברים עם קונור, כי אתה אף פעם לא יודע מתי תצטרך לפרוץ ספרינט כאשר אתה לתלות עם ילד.

אני אוהב אותם כל כך שאני חושבת על מקבל זוג שנייה.

פרסומת

אתה יכול למצוא את הסגנון הזה כמעט בכל מקום הנושא נעליים אתלטי. אני רק ראיתי אותם ב דיק של מוצרי ספורט ב Petaluma ו- DSW ב Novato, באינטרנט ב Nike.com ו Nordstromrack.com.

שכונה ידידותית שלך נוח הנעלה מכור,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.