September 8, 2024

מסודר וחדש לי: NARS Alhambra Eyeshadow Duo

מסודר וחדש לי

שלא כמו סדרת הגיבורים שלי, אשר תכונות מוצרי איסוף קבוע אני יודע ואהב זמן רב, מסודר וחדש לי סדרה מציג מוצרים איסוף קבוע כי החליק תחת מכ”ם לזמן מה, אבל אז גיליתי אותם! – ועכשיו אני חושבת שהם מסודרים וחדשים לי.

לבשתי את Nars Alhambra Eyeshadow Duo בסוף השבוע שעבר לחנות ג ‘ינס ליולדות, ואתה יודע מה? אתה יודע את eyeshadow שלך עושה משהו אידיאלי כאשר אתה קניות עבור ג’ינס (שהוא בדרך כלל טראומטי מספיק כפי שהוא) בחודש השישי שלך של ההריון, ואתה מרגיש ענק יותר, ואתה בחדר ההלבשה עם פלורסנט הגרוע ביותר תאורה ירוקה ידועה לנשים, ואתה מסתכל במראה ולחשוב, “Dayum! איפור העיניים שלי נראה טוב … ”

תודה, Nars Alhambra.

פרסומת

אתה יכול לעשות אישה להרגיש טוב בזהב, גם כשהיא בתאורה ירקרק חולנית.

בצד אחד של אבקת חמה זו אבקת הצמד חי זהב רוזי מתכתי; מצד שני, שמפניה מוזהבת.

הם עשויים להיראות קצת מפחיד וקפוא בשלב זה מתחת, אבל אמון! – הם לא מבריק או חצץ על המכסים ברגע שהם כבר מעורבב (וזה קל לעשות כי שניהם גם רכים במיוחד).

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כמו סאטן גיבור, הסיום זורחת, אבל זה בערך שישה מעלות הרחק “דיסקוטק”, אז אתה יכול לספר את הקווים הנאה שלך לצנן. אלהמברה יש את זה.

אני עדיין עושה את האיפור שלי באמצעות טיימר של 15 דקות לעיתים קרובות כדי להישאר על המשימה (כמו על לחות הצבוע שלי, סומק ו leipgloss nude ימים), ו Alhambra עובד נהדר באותם ימים. אני אבד על שכבה אחת של גוון מן הצמד על המכסים שלי עם מברשת צללית שטוחה (שניהם מאוד pigmented והמשך כל היום על גבי פריימר), או לעתים קרובות אני אערבב אותם יחד. לאחר מכן אני לטאטא חום מאט בקפל (בדרך כלל מק פקק או nars בלונדינית) להגדרה, אז sloosh / תערובת הכל יחד עם מברשת מיזוג מחודדת. אז אני clockline קו לריסים העליון שלי ולסיים עם מסקרה.

הוֹצָאָה! רבע שעה ואני מוכנה לנהל את האורות הנוראים האלה. (ברצינות, מה שנותן, למה הם כל כך רע ??)

אגב, צל קרן Nars שלי הוא stromboli, שהוא בינוני עם נימות זית, אז בשבילי, אלהמברה היא הרבה יותר של צל מכסה מאשר משהו שאני משתמש כדגיש פנימי. אם אתה מצית נחמד, אתה חייב להיות מסוגל להשתמש זהב שמפניה כמו צבע הקמה הגדר, בין היתר.

Alhambra מסתובב בקו קבוע nars, וזה $ 25 עבור מילוי PRO PALETTE מוצג בהודעה זו; דואו עם מקרה קומפקטי ומראה הוא 35 $.

פרסומת

אתה יכול למצוא Alhambra עכשיו ב Nars בוטיקים, דלפקים באינטרנט.

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.