September 16, 2024

צ ‘יפס צבע, כרך א’. 1: Smith & פולחן לצאת את החלל

סמית & פולחן יציאה את החלל: יום 1
כמה זמן זה יימשך? זוהי השאלה. בואו לגלות! צ ‘יפס צבע הוא סדרה שבה אני מצייר את כפות שלי עם שני מעילים של פולנית, קו החוף הבסיסי, כמו גם מעיל העליון, כמו גם לראות בדיוק כמה זמן זה נמשך.

גם אם אתה לא אספן איפור הארדקור – גם אם אתה רק במוצר נלהב במשרה חלקית – אתה קרוב לוודאי לזכור לפחות מוצר אחד שהפך את קצב האחורי של האובססיה המלאה של המותג . בשבילי, מוצר אחד כזה היה סמית ופולחן לצאת את החלל.

השתמשתי כמה גוונים מ Smith & פולחן לפני, אבל אה, טוב שלי … כאשר מצאתי את זה periwinkle כחול כחול (יצא עם האביב שלהם 2017 אוסף), זה לקח את eyeballs שלי בהפתעה!

פרסומת

זה נראה כמו שמים באביב אידיאלי – כי חולמני, עשיר כחול כי סלעים את העולם שלך אחרי כל כך הרבה חודשים של קודים, אפור וירדיבי. זה מביא חיוך לעסקה שלי בכל פעם שאני רואה אותו על הציפורניים שלי.

מה שעושה אותי באמת מאושר, אם כי, הוא בדיוק איך pigmented זה (מעיל אחד הוא כמו שלושה מעילים מכל סוג של מותג אחר), כמו גם בדיוק איך freaking זמן זה נמשך.

ואת אחי, אני מכה את החרא מתוך הציפורניים שלי. אני רציני, הידיים הרעות האלה. שמתי אותם עם הרבה. עסקאות גדולות של הקלדת, טיפול בתינוק, טיפול קיטי, מטלות, כמו גם אפילו כמה הרמת משקולות, כמו גם burpies (שהם העבודה של השטן). הציפורן שלי, לפרפרזה ריהאנה, צריכה לעבוד, לעבוד, לעבוד, לעבוד, לעבוד, לעבוד.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

צא את החלל, כאשר השתמשתי בו עם סאלי הנסן ידידותית לסביבה + מעיל בסיס במבוק, כמו גם מעיל העליון OPI (הם faves הנוכחי שלי), נראה אידיאלי במשך חמישה ימים. ואז, בערך באמצע הדרך עם היום החמישי, הצ ‘יפס הראשון החלו להופיע.

אבל זה פנטסטי בשבילי! השארתי את זה כדי לראות בדיוק כמה זמן זה יכול ללכת לפני שהוא עבר את הנקודה המוחלטת של לא לחזור.

סמית אנד פולחן לצאת את החלל לאחר חמישה ימים

סמית אנד פולחן לצאת את החלל לאחר חמישה ימים
זה התרחש ביום שמונה. הצ’יפס על יד שמאל שלי לא קיבלו כל סוג של גרוע מזה, אבל הם הצטרפו צ ‘יפס ענק על היד הטובה ביותר שלי.

סמית אנד פולחן לצאת את החלל לאחר שמונה ימים
אבל בשבילי, זה האגדי מבחינת בלאי. עם manis רבים, ביום שלושה או ארבעה אני כמעט תמיד לראות לפחות כמה צ ‘יפס, כך כדי לקבל מלא חמישה ימים סלעים. אני מתערב שאם לקחתי הרבה יותר טוב של הציפורניים שלי, כמו גם reapplied המעיל העליון שלי אחרי כמה ימים, אני עלול להאריך את החלל לפחות שבוע.

פרסומת

זה 18 $ בקבוק, אשר אני מבין הוא סוג של cray, אבל זה צבע כל כך יפה. אם אתה מרגיש כחול בצורה הטובה ביותר האפשרית, אני לא יכול להציע את זה מספיק.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.