September 8, 2024

קח קצת זמן לנוח בקרוב

לפעמים אתה חייב ללחוץ על הפסקה / כפות.
זה חלקית תזכורת בשבילך, אבל בעיקר תזכורת בשבילי, שלפעמים – טוב שלי – אתה חייב ללחוץ על הפסקה, כי מנוחה כל כך חיונית!

אני יודעת שאמרתי את זה קודם, אז אני חוזרת לרגע למצב התקליטים של קארן, אבל אני תמיד שוכחת את הדברים החשובים האלה, יה יודעת? משהו מוחק שיעורי חיים חשובים ממי מוחי, אבל אז אני זוכר אותם – כמו כמה חשוב לשמור על בלוקים של זמן לעצמך כדי לטעון את הגוף שלך, את הרוח שלך ואת דעתך.

פרסומת

במיוחד כאשר אתה יודע שאתה הולך להיות שבוע קשה, או אם יש לך הרבה מועדים מגיע, להתגנב בעוד קצת לנוח כאשר אתה יכול, או לעשות משהו קטן rejuvenates לך, גם אם זה רק כדי לעשות תוכנית לעשות משהו מרגיע בשבוע מעכשיו.

כן, אני יודע שזה קל יותר מאשר לעשות, אבל החיים קצרים. מגיע לך ליהנות ממנו.

כמו ביום ראשון, אל הובי ואני לקחנו את התינוק החוצה לטיול ארוך (הלכנו לאיבוד). כשהגענו הביתה, הייתי עייף כלב, אבל אני לא מודע התחיל להיות פרודוקטיבי שוב ברגע שהדלת נסגרה. ואז עצר אותי אל הרכ”ל ואמר, “למה אתה לא לוקח קצת זמן לשכב על הספה ולראות את אמלי? אולי ללכת לקבל יוגורט קפוא לקחת תנומה. ”

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

מסיבה כלשהי, זה נשמע באמת, ממש נהדר. אז עשיתי את זה. הלכתי לחנות הלוך ושוב, יש לי את הטעם האהוב עלי (טארו), לשים עומס סירה של גרגרים על גבי וחזר הביתה.

קלַאסִי!

אל הרכ”ל השתלט על תינוקות במשך כמה שעות, ואני פשוט צנחה וצפיתי באמלי, אכלתי את היוגורט הקפוא שלי ונרדם על הספה במהלך החלק, כאשר עניין האהבה של אמלי מבין שהבחור שצילם את עצמו בכל רכבת הרכבת דוכני צילום תחנת הוא הבחור לתקן ולא מישהו איבד במשבר קיומי.

פרסומת

הרגשתי כמו אדם חדש לגמרי אחר כך, אז כן, למקרה שאף אחד לא הזכיר לך בזמן האחרון, נסה לתזמן קצת זמן לנוח בקרוב. זה יעשה את הרוח שלך עולם טוב.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.