September 16, 2024
Uncategorized

סוחר ג ‘ו של גרזן! כרובית ניוקי עם בזיליקום כמו גם פרמזן, כמו גם סלט בסגנון ים תיכוני עם חומוס חפץ פריך, כמו גם תירס (ארוחה של 20 דקות)

ארוחה צמחונית טעים, מוכן בתוך פחות מ 20 דקות, הודות לסוחר ג’ו!
אני מתכוון, אתה עלול לקרוע לתוך שקיות של אלה מראש yums מן joe של סוחר, כמו גם לטרוף אותם כפי שהם, אבל למה לעשות את זה כאשר זה כל כך פשוט לעשות אותם אפילו טוב יותר?

עבור הרשומה, אני אוהב פריצה של מוצרים של TJ, כמו גם לעשות אותם שלי. עשיתי את זה השבוע לעשות ארוחה טעים. עשיתי כרובית ניוקי עם פרמזן, כמו גם בזיליקום, ולאחר מכן הוסיף אותו לסלט עם חומוס חווה פריך, כמו גם תירס, כל ניצול דברים מ TJ.

פרסומת

גם זה היה קל באמת. התחלתי לעשות את זה אידיאלי כמו אל רכזת לקח קונור לשחק, כמו גם זה נעשה לחלוטין, כמו גם מצופה כאשר הם חזרו 30 דקות מאוחר יותר. כל מה שאנחנו צריכים לעשות היה לשבת, כמו גם לאכול.

אהבתי את זה, אל הובב אהב את זה, כמו גם התינוק אהב את זה. היא התנודדה כל נגיסה האחרונה.

אם אתה רוצה לספק את זה לנסות, אתה דרישה כמה דברים …

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

סוחר הסלטים האורגניים של הסלטים האורגניים של ג’ו, שאתם יכולים להיכנס בסעיף סלט שקיות

כרובית ניוקי, המהווה בקטע מזון קפוא

כמו כן, לא דמיינו כאן, סוחר ג ‘ו של החווה מתובל חומוס פריך (תגלו אותם על ידי הצ’ יפס)

פרמזן מגורד

ריחן

שמן זית

חמאה

תירס! (לא מצליח לזכור את התירס).

התחל כאן!

אז, כל מה שעשיתי היה לזרוק את הסלט לערבב לתוך הקערה, מינוס גבינת פטה הכוללת את הערכה, בהתחשב בכך של אל הרכ”ל אינו מעריץ. לאחר מכן, השתמשתי בסכין כדי לחסל את גרעיני התירס מ COB יחיד, כמו גם מבושל אותו במחבת לא מקל עם שמן זית קצת. ואז אני מתובל כי עם מלח כמו גם פלפל (שימורי או קפוא תירס היה גם לעבוד). זרק את זה לתוך הקערה עם הסלט. אחר כך הוספתי זוג חופן של חומוס החווה, כמו גם מעורב מה שחומך עם מנות של ויניגרט יין לבן אדום הכולל את הסלט.

בנפרד, בישלתי את gnocchi כרובית במחבת, וזה מה TJ ממליץ …

זה היה באמת קל מאוד! אידרתי את ניוקי במים במשך כ 8 דקות, כמו גם כאשר המים נעלמו, הוספתי טפיחה של חמאה, כמו גם כף שמן זית.

נתתי לגנוצ’י פריך לחום זהוב, שנלקח בערך 5 דקות. לקח את המחבת את החום, תן לזה נהדר במשך כמה דקות, ואז מעורבב בפרמזן, כמו גם בזיליקום קצוץ.

בהחלט הולך לעשות את זה שוב, כמו גם בפעם הבאה שאני הולך לחתוך כמה נקניק עוף מעושן של TJ (יש לך בעיטה אליו), כמו גם להוסיף כי בצד כדי לסובב אותו קצת.

טָעִים מְאוֹד! אני מקווה שתספק זאת.

פרסומת

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

נ.ב. Tgif, חבר.

Leave a Reply

Your email address will not be published.