September 16, 2024
Uncategorized

קבלת אישית עם חנות הגוף

כאשר הגוף שלך חנות גוף חמאה יש את השם שלך על זה כמו גם אתה מאמין שזה סוג של מדהים …
אני רוצה שאני עלול לקחת ספין בחזרה 1999 ב Doc בראון של Delorean מאז סוף שנות ה -90 שלי היה איבד אותה / שלי sh * t מעל לגוף הגוף שלך גוף החמאה.

אוומייגוד! זה פנדה חג המולד!

פרסומת

ללא שם: אני זוכר בחזרה בסוף שנות ה -90 / מוקדם Aughts, חנות הגוף היה ענק, נכון? כל החברים הטובים שלי, כמו גם הייתי לגמרי לתוכם. השתמשתי באילובי הקובייה הזועמת שלהם כל הזמן, כמו גם שהיה לי את זה, כמו – אני מדבר על כל הזמן – מרי ג ‘י’ להשרות השראה משולבת עם גוף חנות סגול כהה שפתיים כי השתמשתי עם כסף קפוא שְׂפָתוֹן.

גוף אשכולית היה היה ריבה שלי לשתי שנים מוצקות, כמו גם אתה זוכר את חמאת הגוף שלהם אבוקדו? ניצלתי שאדם במשך זמן רב.

ואז היה הזית, שהיה יפה. היה לה ריח קל, טרי, עשב שהיה לגמרי יוצא דופן באותה עת.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

האם אתה מתרחש כדי לזכור את Musk לבן ?? בשלב מסוים, אני נשבע, כל מוקדם 20 – משהו על מוני ב SF השתמש בושם זה. כמה בקרים הייתי צעד על הרכבת לתוך ערפל של חנות גוף לבן Musk …

אם אתה מקוון או ליד ניו יורק, מזל לך, כי זה המקום שבו אתה יכול לקבל חמאת גוף אישית משלך. כמה מהחנויות באזור ניו יורק מציעות את זה כשירות (הנה רשימה של אותם) כאשר אתה קונה אחד השגרה $ 21 צנצנות או $ 36 בגודל סופר, כמו גם זה לא הוצאה כל דבר נוסף . הם עושים את התווית בחנות, כמו גם אתה יכול להרים אותו בדיוק באותו יום.

וניל חי טעים!
אני רוצה שהם עשו את זה בשאר חנויות שלהם (רמז רמז!). שאלתי נציג חנות הגוף אם החנויות בניו יורק עשויות לשלוח אותם, אבל אין מזל שם. השנה לפחות, זה דבר אזורי.

פרסומת

האם יש לך כל סוג של חנות הגוף faves (עכשיו או בחזרה ביום)? תן לי להבין את ההערות. אני סקרן.

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.