September 16, 2024
Uncategorized

ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור, כמו גם קסם בלוג קמיע, Vol. 434

אוהב את החיים שלי,

האביב הוא מעבר לפינה, כמו גם כפי שאני יושב כאן על גבי המגדל שלי, אני מאמין על הספה החדשה עוזר שלי תוכניות לרכוש.

פרסומת

מממ … אני לא יכול לחכות. אני כבר חולמת על חפירת הציפורניים שלי לתוך הבד untouched שלה, משאיר את הריח שלי על הכריות, כמו גם luxuriating על כל כרית.

אני שואל אם הספה יסווג כמו “אסור”. אני מקווה שזה יהיה כי רק עושה את התרסה שלי כל מתוק יותר.

ללא שם: אני גם שמעתי לחישות של השטיח מוחלף על המדרגות … ללא שם: נראה על זה. לעת עתה, המדרגות להישאר מגרש המשחקים האישי שלי, כמו גם את המקום הראשי שבו אני מחדד את הטפרים שלי. התייעצתי עם עורכי הדין שלי על זה, כמו גם אני מחכה על callback אם אני יהיה דרישה ללכת אחרי recourse משפטי.

העוזר שלי הוא גם מתכנן להחיות את הקרקע הסובבת, כולל אזור הדשא הקדמי. עד כה, לא התייעצו עבור קלט אדריכלי, כמו גם כי ההיסטוריה הראתה כי כל סוג של כמו גם מה בגינה קיים אך ורק בשביל ההנאה שלי, אני מגלה את זה גס רוח להפליא. אולי אצטרך להסלים את זה.

אבל היא עשתה, עם זאת, תשאל אותי אם אכפת לי באופן זמני לספק את הניצול של השירותים האישיים שלי במהלך שדרוגים בנייה. הצהירתי “בטח”, כל עוד השדרוגים כוללים תוספת של מראה יפה באורך מלא כדי להבטיח כי אני מסוגל להעריץ את הפרווה שלי.

פרסומת

לבסוף, זה קרוב לוודאי להיות הקודש הסופי שנשלח ממגדל חתול זה כארגון מתכנן את רכישת דירת חתולים חדשה בחודש הבא. עשיתי את זה להסיר כי אני דרישה מעלית, אבל נראה אם ​​אני מקבל את זה. כפות חצו.

חיבוקים ונשיקות,

כרטיסיות

Leave a Reply

Your email address will not be published.