September 16, 2024
Uncategorized

עם אלה Clarins Revamped Joli Rouge Lipsticks, שפתיים יבשות לא לעמוד סיכוי

זה הזמן של השנה כאשר שפתון מאט הם מצלם מסטיק שלהם stomp- הליכה סביב בתי המשפט של הקשרים וכושר ג ‘ונגל של מגרש משחקים איפור כמו המלכה דבורים של מגרש משחקים איפור / העולם.

הם מנהלים את המופע, ויאח, אני מגניב עם זה, אבל במקרים מסוימים השפתיים היבשות שלי ואני צריך הפסקה. אנא! טלפורט אותי לארץ של שפתיים גסות, לחות!

פרסומת

אגב, זה המקום שבו $ 27 קלרינס ג ‘ולי Rouge Lipsticks לחיות.

מצרך ארוך טווח של קו הקלרינס, הם מבריקים, טהורים ו – OH, אני יכול לנשק אותם – כל כך לחות. קלרינס חידש אותם בסתיו זה, מה שהופך אותם באריזה זהב (זוכרים שהיו פעם כסף?) והחמדו את לוח הצבעים עם 16 גוונים חדשים.

אני אוהב את אלה, והם כבר רואים הרבה פעולה על pout בזמן האחרון, במיוחד את גוונים עירום ורדרד, לילך ורוד ורוד זנגביל, אשר בוחר הכל. אני זוג אותם לעתים קרובות עם סוף שבוע מקרית נראה, כמו עם לחות טינט, מסקרה קצת סומק.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

קלרינס ג ‘ולי Rouge שפתון דוגמיות משמאל ב 701 כתום פיז, 705 ברי רך, 707 עלי כותרת, 711 פפאיה ו 713 ורוד חם
ללא שם: הו, ואומה … ללא שם: הזכרתי איך לחות freakishly הם? זה cray-cray לקיצוניות, וכאשר יש לך שפתיים יבשות כמו שאני עושה, הם מתנה מאלים איפור אתם. להיות קל משיכה משיי, הם הפסקה בברכה מכל הייבוש, מאטס כבד שיוצאים לשחק בסתיו בחורף.

הנוסחה נמשכת כשנתיים או שלוש על השפתיים שלי, כך שהם לא נמשכים מאוד, אבל אין להם שום טעם מעצבן, על מה זה שווה. אני עושה, עם זאת, לזהות ריח פרחוני מאוד, אבל זה לא מעצבן כלשהו (אני בקושי אומר שזה שם).

715 קנדי ​​רוז, 723 פטל, 731 רוז ברי, 732 גרנדין ו 73 קינמון מתובל

למרות שאני קורא להם sheer, את העירום ואת הצבעים הבהירים לעשות שכבת היטב. כשאני מתחיל עם שכבה אחת, הכיסוי הוא כמו שפתון מוגבר, שפתון מבריק, אבל אטימות עולה כפי שאני מוסיף שכבה שנייה או שלישית, כך שתוכל לבנות אותם כאשר אתה רוצה משהו בהיר ו מודגש על השפתיים שלך.

אני אוהב את זה סוג של גמישות.

742 Joli Rouge, 744 שזיף רך, 750 לילך ורוד, 752 רוזווד ו 753 ורוד זנגביל
ב 27 $ כל אחד, אלה הם הרבה יותר כלפי הצד היקר של הספקטרום מחיר שפתון, אבל בהשוואה, שאנל רוז קוקו זורחת, אשר נראה דומה לי, הם 35 $.

פרסומת

יכול להיות משהו לבדוק בפעם הבאה שאתה עובר לדלפק קלרינס, וזה המקום שבו תמצא אותם עכשיו.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.