September 19, 2024
Uncategorized

מודלים משלו, זוהר יכול להדגיש את עצמות הלחיים שלי בכל עת

אתה בעלות כי זוהר, מודלים משלו.
אני תוהה מה מודלים עצמו היה מכוון כאשר הם עיצבו אלה מפסלים & זוהר הדגשת אבקת מחבתות … כי לפעמים כשאני מסתכל עליהם אני רואה את החלק הצולב של טבעות עץ של עץ. או בולסי. או פטמה (אומרת האישה שלקונמרי בראס סיעוד שלה למוניטין !!!).

מודלים בריטיים איפור המותג עצמו זמין ב U.S. עכשיו ב Ulta. הם סוג של קו אופנתי יש לא מעט סוגי מוצר כי הם פופולריים איפור הקרקע עכשיו, כמו לוח צבעים נייטרלים, שפתון נוזלי מאט, כן, הדגשים.

פרסומת

קח את זה מלמעלה! זה מודלים משל ספק & זוהר Highlighter אבקה בחול הזהב 02, Scultp & זוהר Highlighter אבקה אפרסק פנינה 02, Sculpt & זוהר Highlighter מקל ב Moonlight 02 ופסל & זוהר Highlighter מקל ב ליבון 03
אבקת פסל & זוהר highlighter (נראה כמו פטמות במחבת) זמין בשני $ 11.99 גוונים, ו thesculpt & זוהר מקלות highlighter זמינים גם בשני גוונים עבור $ 11.99 כל אחד.

אני יכול לגמרי להגיע מאחורי אבקות היסוד & זוהר highlighter, אשר כמו גירסאות squarstore של becca shimmering עור perfortors. אבל הם אינם מדויקים מדויקים. מודלים אבקות משלו לא נמצאים בכל מקום קרוב כמו שמנת כמו becca עור permentors. אני זוכר שקראתי איפשהו כי ההיגוורות של בקה מכילים הרבה מים, ולכן הם כל כך רכים, חמורים (ושבריריים). המודלים עצמו פסל & זוהר highlighter אבקות בהחלט לא מרגיש כמו שמנת, אבל הם מרגישים רכים. יש להם גם לסיים אוקלס דומה כי אתה יכול לחייג למעלה או למטה, בהתאם למצב הרוח שלך פנינה. אני אוהב אותם, אוהב את המחיר, ואני בטוח שהם יהיו מודגרים סטורטר גדול.

אני לובשת את הדקה של אבקת בחול הזהב על לחיי ואת סימון הקרם בירון במורד גשר האף שלי לאורך עצמות המצח שלי.

אם הייתי מניח, הייתי מניח שהמקלות ההידרוויטריים היו בהשראת מכפילי NARS. שניהם מרגישים דומים כי הם קצת יבשים יותר מאשר רוב קרם קרם יש גימור מבריק דומה, אבל המודלים המקלות highlighter הם לא כמו “רטוב” כמו מכפילים. הם גם שברירי יותר … כשפתחתי ליבון ורוד פניני 03 בפעם הראשונה, המקל היה שבור.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

ככל קרם קרם ללכת, הסחיטה העיקרית שלי הוא עדיין Mac קרם צבע בסיס בשקט כי אני אוהב כל כך הרבה דברים על זה –
גימור מבריק, פניני, כמה זמן זה נמשך, רוב כל, כמה קל להתמזג. זה פצצה!

המודלים של עצמו מקלות highlight הם לא מבריק, וחלקיקי הפנינה אינם בסדר כמו של שקט. הם גם צריכים יותר תינוקות ומיזוג, אבל אני חושב שהם כוכבים על המחיר.

פרסומת

בעיקרון, מודלים משלו הוא בעלות על זה במחלקה הדגשת!

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.