September 16, 2024
Uncategorized

לְהַבִּיט! MAC שלג כדור אוסף מימד נוסף צללים ועין אבקות

אני אפגוש אותך בכדור שלג בחצות
תסלח לי, מתגעגע, יש לי RSQ (שאלה חמורה באמת) בשבילך: האם אתה מוכן למסיבה כמו 1997? אם אתה, להשיג את מקלות זוהר שלך להסתכל החוצה! – כי זה זמן שלג שלג. יש לך רק teleported ישר לתוך חג המולד Rave Circa 1997.

זמן המפלגה, מעולה!
עידן נשכח של אמצע שנות ה -90

ללא שם: אני אהיה אידיאלי שם איתך, מסתובב בכל התהילה שלי רצועה- adidas-shell-shell-toed, כפי שהיה Gwen Stefani, כי מה זה מאוחר, 90s feltasy fantasy rave ללא gwen?

פרסומת

זה יהיה חייב להיות gwen מן הראשונים ללא ספק ימים, כמובן, עם שיער לחמניות שיער ותכשיטים מודבקים על פני הפנים שלה … כולנו לובשים צללים קפואים מן הקווים שלנו לאש עצמות המצח, שימר ו glitter ל ימים.

תראו, אני חושב שלעתים קרובות אנשים שוכחים ש’90s איפור לא היה רק ​​על מאטס, כי בסוף שנות ה -90, פרוסט היה רגע עיקרי. מכסים ושפתיים היו פרוסטי רב, ו- Mac כדור שלג תופס כי vibe, אבל אין שום דאגה – Mac מעודכן אותו, אז זה כיף, חגיגי הנוכחי – לא מתוארך בכלל.

לְחַבֵּב

אוסף של שני חלקים

Mac אוספים חג הם בדרך כלל גדול, וכך גם כדור שלג, אשר מאורגן שני חלקים. יש ערכות ומגדל, עם השקיות, לוחות, מברשות ומהן, ואז יש את אוסף האיפור הראשי עם eyeshadows, שפתון, אבקות פנים ריסים שקר.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

ללא שם: יש אפילו קבוצה של מדבקות “90s בסגנון נוצץ על הפנים שלך באוסף האיפור! גוון היתה מאושרת.

בהודעה זו אנו משוחחים על איפור ואבקות פנים מאוסף האיפור. הישאר מכוון עבור דוגמיות השפתונים. אני אצטרך בקרוב.

כדור שלג נוסף מימד eyeshadows

בסדר, נתחיל עם צללים מהדורה מוגבלת, או, אני חייב לומר את הגהות עין LE? כי אלה eyeshadows נראה כמו מבריק עיניים רטוב, וזה מדהים …

אוי, sloooow למטה, ק ‘אתה מקבל מראש את עצמך.

בסדר, אז, יש חמישה מהם, 20 $ כל אחד, והם נוסחה מימד נוסף Mac. להיות 20 $, הם אותו מחיר כמו מידות נוספות בקו הקבע. על פתק זה, האם כל אדם אחר הבחין כי Mac לא היה tacking נוסף $ $$$ לה אריזות לאחרונה? כן, Mac Fam. לחיים לעשות את הדבר האידיאלי.

אני רוצה ללכת לממד הנוסף, כמו מיאו אידיאלי.
המהדורה המדהימה ביותר של זהב אריזות נראה כאילו מישהו היה יותר מדי כיף וניפצה כדור דיסקו הזהב באמצע המסיבה … ולאחר מכן לשים את כל החלקים בחזרה ביחד באקראי, אשר – הפתעה גדולה – אני בהחלט אוהב, כי אני רוצה להיות האדם לנפץ sh * t.

תן לזה שלג
לחזור נוסחה, מידות נוספות הן נוסחה אחרת מאשר Eyeshadows רגיל Mac. הם רכים מאוד, כמעט כמו אבקת ג ‘ל היברידית, קרם להפליא וקל לתערובת. צללים כדור שלג הם כמו ילדה המפלגה / המפלגה אדם גרסאות של מידות נוספות. יש להם את החתימה תוספת מימד תוספת, יחד עם תוספות חג לוטה שלם, כמו גימורים מבריק (אובססיבי), משמרות צבע מרובים (אשר כאשר צבע משתנה בהתאם לאור), “טוב” (ציטוטים אוויר) נצנצים.

כן, זה נשמע כאילו זה יכול לקחת סיבוב מסוכן בכל רגע – כמו האיפור שמסומן 50% הנחה על קצה כובע בקלייר – אבל לא לצאת זה rave מוקדם, כי הכל נעשה בטעם.

לא, ברצינות!

מימד נוסף צללים בעין זה שלג, frostwinked, להיסחף עדין, עיצובים מסוגננים, כוכבים כוכבים כוכבים
אל תחמיצו עליזים

אני בערך עליזה עליזה. איפה אני מתחיל? אני אפילו לא יכול להגיד איזה צבע זה חצי מהזמן כי לעתים קרובות זה ורוד, פעמים אחרות זה נחושת, אז, כמו, אני למצוץ לראות זהב. זה מורכב.

על גבי שינוי צבע, הוא ארוז עם שפע של נצנצים זהובים, אשר היית חושב יהיה מעוט אותו ישר לתוך שטחים tacky, אבל זה לא, כי זה עדין YSL / Dolce / Chanel בסגנון. אז פוין! ו יקר מאוד.

אני לובשת עליזה על המכסים שלי, כפות בוקר במרכז המכסים שלי ולילות כוכבים בכוכבים על קו הריסים שלי. In the crease is good ol’ MAC Texture.
If you saw it on my lids from an arm’s length away, you’d ask me what possessed me to smear lipgloss on my eyes, because these shadows have the glossy, wet finish of a thick eye gloss, but they don’t have the stickiness or movement (which is a good thing).

Picture something from a high fashion spread in Vogue. It looks incredibly cool.

On my lips, I’m wearing Shimmer spice Lipstick from the Snow ball collection (lip swatches coming soon).
Yes, stylishly Merry has All. שֶׁל. ה. Things, but they’re all balanced perfectly, and I love it. absolutely worth at least a dance a swatch.

Face Powders

Onto the two face Powders, which are $34 each. לְעוּמַתאת eyeshadows, הם מאולפים יחסית.

אבקת פנים בשמחה ללכת מסנוור
יש זהב ואפרסק חם, הן עם הפנינה והן עם הפיגמנט. אתה יכול ללבוש אותם כמו מסמיק ו / או כמו הדגשים.

אני אוהב חיבה מאופקת, אז אני אוהב להשתמש בהם כמו הדגשים. כמו מסמיק, כל מה שיש לי לומר הוא “נקבוביות, נקבוביות, נקבוביות”.

אבקת פנים כאן מגיע שמחה
הו, אני חושב שאולי תוכל להשתמש באבקות הפנים האלה על המכסים שלך, כי גם אבקת הפנים של אוסף עסיסי פירותי היה בטוח בעין.

השתמשתי באבקות הפנים של כדור שלג לעשות את הדגשת הפינה הפנימית וכדגשת עצם מצחה (שהיא כך ‘שנות ה -90), והיא נראה לעבוד בסדר על העיניים.

לבושת אבקת הפנים כאן באה אושר על לחי שלי. על גשר האף שלי ועל עצם הבמה שלי, אני לובשת את האבקה השנייה, שמחה ללכת מסנוור.
אבקות פנים הנה מגיע אושר ומשחק ללכת מסנוור
נִצנוּץ!

פרסומת

עד כה, אני נתקל בכדור עם כדור שלג! (כן, זה היה משחק מלים רע … אני מצטער.)

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.