September 19, 2024
Uncategorized

איך לעשות את NO-POO תנועה עבודה עבור סוג השיער שלך #sponsored

פרסומים כגון זה נתנו לך על פי נותני החסות שלי. הם נבחרו בקפידה על בסיס מה שאני מאמין שאתה עשוי לאהוב; עם זאת, פרסום זה נכתב לחלוטין על ידי נותן החסות.

סביר להניח ששמעתי על “שיתוף כביסה” או את “תנועת לא-פו” עד עכשיו, שבו נשים בכל מקום בוחרים כדי למנוע את שמפו, כמו גם לנצל את המרכך במקום. עם זאת, בעוד טכניקה זו יש את היתרונות שלה, בסופו של דבר זה יביא מנעולים שמנוני, חסר חיים. עם זאת, מה אם אמרו לך שזה לא צריך להיות ככה? הנוסחה הנכונה ללא שמפו יכולה לספק טרנספורמציה כוללת רק צעד אחד. זה פשוט: סוכני מיזוג מזין, כמו גם להגן על השיער, כמו גם את פורמולה morphs לתוך ניקוי סבון ללא סבון. התוצאה? חלקה, רכה יותר, כמו גם מנעולים עשירים יותר.

כפי שאתה קרוב לוודאי יודע, המבנה של השיער שלך, כמו גם נקבוביות יכול לשחק חלק ענק לגלות את המוצרים שעובדים בשבילך. שמירה על זה אמר, להבין קצת יותר על המנעולים שלך יסייע לך לבחור משטר כי יהיה לשפר את היופי הטבעי של השיער שלך. מזל בשבילך, יש קו פנטסטי של מוצרים על ידי מטריקס biolage כי לעבוד פלאים עבור כל סוג של סוג שיער, בין אם זה בסדר, בינוני, גס או מתולתל. אנחנו נאמר לך בדיוק איך זה דפוס יכול להפוך את השיער שלך הכתור שלך תהילה, לא משנה איזה סוג של שיער יש לך.

פרסומת

בסדר גמור
לשיער יש נטייה להיות שברירי מאשר סוגי שיער אחרים. זה יכול להיות פגום במהירות, כמו גם קשה לסגנון מאז זה לעתים קרובות נופל שטוח. יש לה נטייה להיראות רזה, כמו גם הוא לעתים קרובות שקל עם מוצרים כבדים יותר, ולכן חשוב לא מעל לחות! מעניין, אנשים עם שיער בסדר באמת יש יותר שיער בסך הכל מאשר אנשים עם מרקמים אחרים. קח את נתיב ללא פו עם קצף נמוך, שטיפה מהירה, מרכך טיהור ללא סבון שנועד לשפר את ברק, גמישות, כמו גם שליטה אנטי סטטית. נוסחה של Go-to שלנו מכילה רכיבים שאינם הפשטת לטהר, כמו גם מצב עבור יכולת ניהול אידיאלי … במילים אחרות, זה לא להעריך את השיער למטה.

בינוני
שיער בינוני מחזיקה בסגנון, כמו גם מגיב היטב לתהליכים כימיים. עבור תוצאות אידיאליות, לבחור פורמולה ללא פו לשיער בינוני עם רכיבים טבעיים כגון Acai לטהר כמו גם תנאי להחזיר גמישות, לזרוח, להקפיץ, כמו גם שליטה נגד frizz.

פרסומת

גַס
שיער גס חזק יותר מאשר סוגי שיער אחרים. זה סובל חם היטב כמו גם מתנגד הרבה יותר טוב מאשר שיער עדין או בינוני יחד עם להיות עמיד לסוגים רבים של טיפולים כימיים כגון צביעה. לנצל נוסחה כי הוא ארוז עם רכיבים לחות כמו אבוקדו – זה יהיה לטהר כמו גם מצב עמוק עבור חלקה, מבריק כמו תוצאות גמישות.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

מְתוּלתָל
בין אם הם מתפתלים היטב או רופפים; קווצות מתולתל יכול להיות מורכב במיוחד, שכן כל דוכן פרטי יכול להגדיר דפוס תלתל משלו. קשיים כוללים פריז, חוסר משמעות, כמו גם הפרדה, הצטמקות אורך, כמו גם יובש. לנצל שמפו ללא פו קל כי יהיה לשפר את המשמעות הטבעית שלך, כמו גם להקפיץ – כמו גם להיות בטוח שזה לא נעשה עם parabens, סיליקון כבד או מלחים קשים.

מוכן לחוות תנועה חדשה בטיפול בשיער? האמנו כך. לחץ כאן כדי לגלות יותר על שינוי זה גאוני צעד אחד.

Leave a Reply

Your email address will not be published.