September 16, 2024

מה השתמשתי ביום רביעי, כרך א ‘. 12: אניה סגול נוצץ, כמו גם כיף עם מאט, כמו גם dewy משלים

אני מבין שאלתי את זה לפני (הו, 10 או 12 פעמים), אבל אתה אוהב ללבוש איפור עיניים תוססת? כמו, בזמן האחרון? אני כבר די הרפתקני עם צבע בזמן האחרון. הרבה יותר ממה שאני כבר בשנים. לפחות שניים או שלושה. ללא שם: אני לא יודע … ללא שם: הלכתי עם תקופה looooong כאשר כל מה שרציתי ללבוש על העיניים שלי היה צל חום, כמו גם זה היה כיף בדרכה שלה … אבל אני אוהב לשחק עם צבע שוב. הגיע הזמן.

(אני תוהה, האם כולם הולכים עם שלב בצל חום לפחות כאשר בחיים שלהם? Hmm …).

פרסומת

בכל מקרה, עבור הזוג האחרון של “מה השתמשתי בימי רביעי,” הלכתי מלא על צבעוני, אבל היום … הנערה, אני פשוט לא היה במצב רוח כדי למזג מאוד (זה קורה), אז אני קצת רימה קצת עם אניה סגולה נוצצת על קווי הריסות שלי, כמו גם טאופה / ברונזה / מכסים חומים.

סגול אניה, במיוחד בהיר, כמו גם נוצץ כמו אחד אני משתמש (זה Mac מעצב סגול, בהיר בהיר, כמו גם אניה סגול נוצץ כי נמשך לצמיתות על קווים לאש עבור הגב שלך במונחים של מאמץ. אתה תיראה כמו שתנסה באמת קשה, אבל אתה יודע, זה רק אייליינר סגול.

הלכתי “קניות stash” עבור המראה הזה, אשר תמיד מעניין מאז זה כמו לחפור טריק ערעור שלל / אוצר פיראט עבור דברים שלא ראו את אור היום בזמן.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

היתה לי תמונה זו במוחי של עפעפיים מאט עם אניה סגולה נוצצת, עור נוצץ, כמו גם שפתיים נייטרלי מאט, שכן אני רוצה לשחק עם השלמת, כמו גם צבע, אז תפסתי Mac Constructivist צבע (אשר השתמשתי כמו צללית בסיס), כמו גם את לוח השעה eyeshadow eyeshadow, אשר תמיד חשבתי על underrated, כמו גם אמנל זדון סומק, מאז LK, כמו גם דיברתי על זה בהערות בשבוע שעבר, כמו גם יש לי hankering ללבוש אותו.

ללא שם: הו, זדון … התאחדו כמו גם זה מרגיש כל כך טוב!

בתערובת הם גם כמה עסקה חדשה עם איפור מוצרים – ניו מארק ג ‘ייקובס קוקוס להתמודד עם פריימר, יחד עם הקרן, כמו גם קונסילר מקו חדש בשם כוכב. הם הקו עם כל צבעי הקרן לנשים באמצע ספקטרום הגוון. אני משתמש קרן אינסופית יוצאת דופן ב S05, שהוא בינוני אור עם נימות צהוב, כמו גם קונסילר אינסופי ב- S03 (אור / בינוני, כמו גם צהוב) על אזור התחתונה שלי.

מבחינת גפרורים בצל, אני מרוצה עד כה. הרבה מהזמן כדי לקבל יסודות כמו גם קונסולים לעבוד בשבילי, אני דרישה אלה עם הרבה יותר צהוב בהם, כמו גם אני עדיין צריך לשנות אותם קצת, אבל אלה הם נקודה.

פרסומת

אני עדיין צריך לבדוק אותם ללבוש זמן במהלך הימים הבאים, אז אני אחזור לך.

מוצרים בתערובת

עיניים: Mac Constructivist צבע סיר (Eyeshadow Base), שילוב Eyeshadow Modernistowlass ב אינפיניטי (מכסים, כמו גם קווי Lash נמוך), Beca Opal Shimmering Perfector (פינה פנימית הדגש), Mac ב אקסטרים מימד עמיד במים מסקרה (ריסים), Mac Studio Brow Sculpt, כמו גם תועלת מוכן להגדיר הגדר (גבות)

לחייו: ברונזה של שעון חול ברונזה (לחצוף), שאנל זדון סומק (על תפוחים), נרות accion kevyn תאורה נוזלית שמימית (סימון)

פנים: מארק ג ‘ייקובס undetectable undercover השכלול עיסוק קוקוס עם פריימר (פריימר), קרן אינסופית יוצאת דופן ב- S05 (קרן), קונסילר אינסופי יוצא דופן ב- S03 (מתחת לעיניים), NARS LIGHTS משקפים אבקת הגדרת לחוץ (כדי להגדיר את קונסילר מתחת לעין) , Mac Mineralize Skinfinish טבעי בינוני בינוני (על המצח שלי, הצדדים של האף שלי, כמו גם סביב הפה שלי, כמו גם צ’ין)

שפתיים: Mac קטיפה טדי מאט ליפסטיק

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.