September 16, 2024

כיף פרצופים של היום עם שאנל רוז ‘קוקו שפתון באדית, ז’אן, ורה, כמו גם misia אומברה פרמייר לאוק במדבר רוח Stylo Yeux בעץ שחור

כמה שפתון שאנל כיף!
אני יכול או לא יכול להיות משתמש שפתיים עירום עבור חלק הרבה יותר טוב של תשעה חודשים עכשיו, sooooo אחד יכול להתקשר הטלפון הזה “שפתון עירום,” אבל אני מתכוון לשבור אותו עם אלה שפתון שאנל כיף … כי שאנל עושה כל טוב יותר . ? (נא לאפשר לי את הפנטזיה הזאת).

אלה הם כמה גוונים מן רוז ‘קוקו אולטרה הידרינג קו Lipcolour. הם 38 $ כל אחד, מבריק, לחות, כמו גם להשתנות מהגנה בינונית אטום. כמו כן, כמו רוב מוצרי השפתיים של שאנל, יש להם טעם ריגל, ורוד, כמו גם ריח.

פרסומת

אדית היא fave! זה ורוד נייטרלי אטום, כי הולך בצורה יוצאת דופן היטב עם צללים taupe shimmery כמו זה אני משתמש כאן (שאנל Ombre בכורה קראוק ברוח המדברית).

רוז קוקו באדית
אני גם מעריץ של ז’אן, ורוד חם עם רמז סגול. כמו אדית, זה הולך טוב עם מכסים taupe shimmery.

רוז קוקו ב Jean
עבור זה שפת השפה האחרונה, שפת שפת שפת שפת 90s, אני שכבת שערות בצבע בז ‘עם מיסיה חום אדמדם חם, ואז בשורה את השפתיים שלי עם עיפרון שפתיים בורגונדי Mac.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

Rouge Coco ב Vera כמו גם Misia (למרבה הצער, שניהם מופסקים), יחד עם עיפרון שפתיים בורגונדי Mac
איפור העין

אני תמיד מחפש עין חדשה combos כי מרגש אותי בלי מתיש הסבלנות שלי, כמו גם את מכסה taupe נוצץ נראה כאן רק מסתמך על שני דברים, הן מאנל. הצל הוא רוח מדברית, צל קרם זמין בצינור עם שרביט. זה ארוך לובש כמו גם קובע מהר, אז אתה צריך לעבוד במהירות כדי לחבל את הקצוות.

אני בטוח כמו בדיוק כמה רטוב, כמו גם מבריק נראה. ?

אוהב אותי קצת taupe!
באשר לינר, זה נקרא עץ שחור, כמו גם זה אחד של טוויסט של שאנל, לובשת עיפרון של שאנל מן קו סטיילו Yeux. זה שחור עשיר, חום עמוק.

אני כבר מחפש גבול שחור שחור כהה אניה מאז עיפרון קפה Mac שלי כמעט הושלם (קרעים!). קיוויתי שאני יכול להחליף אותו עם אניה זה מאז שאני אוהב את הנוסחה הארוכה (זה גם לא לגרות את העיניים שלי), אבל אני מאמין שזה נשען קצת שחור כמו גם להיות dupe.

אכפת לך, אני עדיין אוהב את זה, כמו גם אני בהחלט הולך לשמור את זה בסיבוב!

אבל ללא ספק האיפור המרתק ביותר סביב חלקים אלה לאחרונה …

האם איפור קונור עשה על עסקה ריקה זו עם תרשים …

בגלל המוסד הוא בחג המולד הפסקה, היא תהיה בית במשך השבועיים הבאים, אז אני מנסה לגלות שיטות כדי לשמור עליה עסוק, כמו גם זה היה אחד הפעילויות המועדפות שלנו עד כה. I googled “blank deal with chart” as well as had her pick one she liked (she didn’t want to do makeup on the ones without hair, go figure!), then printed it out.

I provided her some brushes, palettes as well as pencils, as well as let her have at it!

פרסומת

Please note the kitty buddy sitting next to her. ?

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.