September 16, 2024
Uncategorized

עבור מעברים eyeshadow חלקה, לנצל צללית עם סיום סאטן, במקום שימור או גימור מט, בקפל שלך

אם אתה הולך על צללית סופר מעורבב נראה כי משמרות ללא מאמץ מן הצו שלך לצל הקמט שלך, לנצל צבע קמט (צל משמרת) עם גימור סאטיני, במקום משטח מלא, מבריק, או מט.

Mattes בולטים כמו צבעים משמרות מאז שהם לא מראים כמו הרבה אור כמו צללים שימור לעשות, אז אתה יכול לנצל אותם כדי להפוך את הקיצוץ שלך נראה עמוק יותר, כמו גם לעשות מה שאתה משתמש על המכסה שלך * pop * עוד .

פרסומת

אבל matte eyeshadows הם גם בדרך כלל קשה יותר להתמזג מאשר shimmers, אשר נוצצים נוצץ bits המסייעים להרחיק את הפיגמנט מסביב.

אם אתם מנסים למזג בצבע מט, צבע מכסה מכסה, זה יכול לקחת הרבה מחליק נוסף, כמו גם מעט מעגלים לייצר משמרות חלקה ביניהם.

על ידי ניצול eyeshadow עם משטח סאטן, כמו גם (רק רמז קלוש של שיין) כמו גוון הקפל שלך במקום, אתה עדיין יכול לנצל אותו כדי להפוך את הקיצוץ שלך נראה עמוק יותר, אבל זה חייב להיות גם הרבה יותר קל לתערובת מאשר ישר- מאט.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

שלי המועדפת שלי בטוח אש לקמט / גוונים מעבר הם Mac Soba, שהוא בינוני זהב חום עם גימור סאטן, כמו גם מרקם Mac, חום חם חום. שניהם נמצאים בקו ארוך טווח, כמו גם נראה שהם עשויים לעבור עבור mattes בהתחלה, אבל הם לא לגמרי שטוח.

בעיקרון, הם מדהימים.

פצצה- @ לחם קישואים SS

לְהַבִּיט! לחם קישואים קסם!
אתם חבר ‘ה! סיבה לעסקה חשופה עם (זה לא דבר שלא ראית קודם), אבל הייתי גם אקסטטי לגבי הנסיבות מזון זה בידיים שלי כדי להשהות לשים איפור.

בכיתה האימון שלי היה כיף בראנץ ‘נופף פוטלוק להתלבש הבוקר, אז הבאתי כיכר שלי (עכשיו אני מתייחס הוא כמו “שלי” מאז שאני אוהב את זה כל כך הרבה, כמו גם את זה היה מכה!

אני תמיד מקבל חרדה להביא מזון כדי potlucks מאז אין לי טון של ביטחון כאשר הוא נוגע לבישול שלי … אני מתכוון, אני יכול לציית מתכון, אבל אני תמיד מפחיד כי מה שאני מביא יהיה להיות ארוחה אחת שאף אחד לא נוגע. (האם אני האדם היחיד שעושה את זה?)

כל אחד, כל הכיכר יש לאכול!

ובכן, למעט פרוסה אחת …

אז, כנראה, זה היה פצצה!

אני באמת קיוויתי שזה יהיה מאז משק הבית שלי אוהב את זה, אבל כאשר אתה שומע את זה מאנשים שאתה לא מבשל עבור קבוע, לעתים קרובות זה הרבה יותר משכנע, אתה יודע?

אה, כמו גם לפני שעזבתי, מספר של הנשים ביקשו את המתכון.

פרסומת

הנה הקישור למתכון. זה מגיע גם באמת במהירות. זה לוקח בערך 15 דקות כדי להכין, אז 45 דקות בתנור, כמו גם אתה אפילו לא צריך לעשות כל סוג של דברים מאתגרים בייקר- y.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.