September 19, 2024
Uncategorized

DUCH DUO: תועלת הם בלנדר צ ‘לו אמיתי ב סקסי Smokin’, ואת המדיניות הבלתי נשלטת של ריקוד בית הספר התיכון (Circa 1989)

לובש את היתרון החדש הם אמיתיים Duo צל בלנדר ב סקסי Smokin ‘( $ 24) על העיניים והם אמיתיים להכפיל את השפה ב ריגוש ורוד על שפתי
ריקודי בית הספר התיכון היו הגרועים ביותר. אני לא יודע למה כל אחד חשב שהם כיף.

טוב … אני יודע שיש כמה ילדים שהיה כנראה כיף, כמו הילדים בקליקה הפופולרית שתכננו את הריקודים. אני בטוח שהיה לי זמן טוב, אבל מעולם לא עשיתי. תמיד הרגשתי מביך לשבת שם בלבקים, סומדת את ידי ומברז את הקשה על הקירות שלי פחות.

פרסומת

זה היה לפני שזה היה בסדר לרקוד עם קבוצה של חברות שלך על רצפת הריקודים, אז היית צריך לחכות שמישהו יבקש ממך, אוף! כל כך כואב. אף אחד לא רציתי לרקוד עם שואל אותי, וזה לא היה הפתעה גדולה. כלומר, הייתי מעבר ביישן ומבוכה וחסרת.

אני כבר שאלתי כמה פעמים … שמוביל אותי למדיניות הבלתי כתובה של ריקודי בית הספר התיכון (Circa 1989), וזה שני הוא מספר הקסם.

אני חושב על זה כי אני כבר על “twos” היום. אני רוקין ‘צמד צללית חדשה ודואו שפתון חדש מ’) הם בלנדר של צמד אמיתי ב סקסי מעשן ($ 24) והם אמיתיים כפולים שפתון שפתיים ($ 20). הם חלק מאוסף האביב החדש של הטבה (זמין כעת בחנויות תועלת ו דלפקים), וזה הכל על duos.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

עם שמונה אבקת נייטרלי eyeshadow duos ושמונה שפתון, והם בדרך כלל אום … את כל העסקה היא שהם עושים את העיניים ואת השפתיים נראה גדול יותר, מיד.

הצללים יש מפריך ספוג עגול פאנקי, שבו אתה לסחוב על פני המחבת (המחבת יש את שני הצללים מוערמים על גבי זה אופקית). אתה לסחוב את הספוג funky על פני המחבת, ואז על פני העין שלך, עם גוון כהה הקרוב ביותר לקו האצ”ל שלך.

הרעיון הוא להפוך את העיניים שלך נראה גדול יותר, בהיר ושמקס יותר עם רק אחד לסחוב.

ואתה עושה משהו דומה עם השפתונים. יש להם כדור בצורת דמעה, עם צבע כהה יותר קל בקצה, כך שכאשר אתה לסחוב את הצינור על השפתיים שלך, הקצה כהה עושה את החלק המצית במרכז פופ.

אז השפתיים שלך נראה גדול יותר. ?

שמונה חדשים הם אמיתיים צללים צל (24 $ כל)
אני מתכנן לעשות סקירה מלאה של כל האוסף בקרוב, אבל היום היה כל על סקסי Smokin ‘. זה טאופה חום כהה, סאטיני, מגניב, וצ’ימר טאופה מבריק.

ללא שם: אני כל על Taupe כהה, וכאשר לבשתי אותו עם פריימר Nars שלי בשבת האחרונה, זה נשאר שם כל היום.

תועלת הם בלנדר של צללית אמיתית ב סקסי Smokin ‘והם אמיתיים כפולים את השפה ב ריגושים ורודים!
אז, חזרה למדיניות הקסומה הבלתי כתובה של twos … זה היה אחד מאותם דברים שאף אחד לא אמר לי או לחברים שלי. אֵיִ פַּעַם.

אתה יודע איך היו דברים שהחברים שלך לא אמרו לך, והיית צריך להבין בעצמך? ובכן, אחד מהם היה זה בחזרה בסוף שנות ה -80 בבית הספר התיכון, לא יכולת פשוט לשלב את הידיים והרגליים כדי לנצח עם זאת הוא העביר אותך. היו שם, כמו, הריקוד בפועל עובר כי הילדים בבית הספר שלי עשו, כמו הנחש, האיש הריצה, הילד ‘n’ משחק robocop #datingmyselfsohardnownownow. ואת המדיניות הלא נכונה היתה שכאשר אתה רוקדת עם מישהו, אתה לא יכול פשוט לעשות אחד הריקודים האלה … היית צריך לעשות שניים מהם. שני ריקודים.

דוגמיות של תועלת הם אמיתיים צללים צל ב סקסי smokin ‘והם אמיתיים כפולים שפתיים ב ריגושים ורודים

לדוגמה, אתה יכול לעשות הן את הנחש ואת robocop יחד, או רובוקופ ואת ה – VOP.

אף אחד לא הסביר מדוע זה נעשה כך. זה היה רק ​​הבין.

אולי זה היה מגוון, או אולי זה היה כי אם עשית רק ריקוד אחד בפני עצמו במשך ארבע דקות של שיר, היית מותש לחלוטין, כי הריקודים האלה היו מסים! maybe it was much easier on your cardio if you did them together… I dunno… too funny.

אז הנה זה – כלל הריקודים הבלתי כתוב.

דיאטה סנטה קלריטה

בחדשות אחרות, אני נהנה מהמופע המטורף ביותר ב- Netflix! זה נקרא דיאטה סנטה קלריטה, וזה כוכבים משכו את Barrymore ו timothy olyphant, aka האדם אני תמיד מערבב עם בעלה של פרגי (קונספירציה תיאוריה: הם אותו אחי).

זה על משפחה בדרום קליפורניה, ורוה-רוה! אמא היא זומבי.

Endues.

זה בננות! זה חכם, חכם ואקראי, וזה לא לוקח את עצמו ברצינות רבה מדי.

אני שישה פרקים פנימה, וכבר היו כל כך הרבה פעמים כשהלכתי, “מה קורה כאן?!”

פרסומת

Anyway, it speaks with my sense of humor. If you give it a enjoy one of these days, let me know what you think. ?

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published.